Szeretnél Magyarország egyik vezető autóipari vállalatánál dolgozni? Profin megy a vevőkkel való kapcsolattartás?

 

Úgy néz ki te vagy az emberünk!

Vevői kapcsolattartó

Mit kínálunk Neked?

  • Telefont és laptopot is kapsz tőlünk, akár saját használatra is
  • Szerteágazó bónuszrendszerrel várunk
  • Részt vehetsz ingyenes nyelvoktatásainkon
  • Odafigyelésre és folyamatos támogatásra számíthatsz a betanulás időszakában – és azon túl is
  • Stabil munkahelyed lesz egy piacvezető cégnél

Milyen feladatok várnak Rád?

  • Szállítási eltérések esetén egyeztetetés a vevővel a szállítási tervről
  • Logisztikai teljesítményhez kapcsolódó költségek elemzése és ezek nyomon követése
  • Vevőkkel való kapcsolattartás mind e-mail-ben és telefonon keresztül
  • Vevői reklamációk kezelése, a megoldási folyamat irányítása és ezek kommunikációja a vevők felé
  • Szoros kapcsolattartás a társosztályokkal

Mit várnak majd Tőled?

  • Felsőfokú végzettséggel rendelkezel
  • Legalább 2 év tapasztalatot szereztél vevőszolgálati, vevői kapcsolattartói, reklamációkezelési munkakörben
  • Angol nyelven középszinten kommunikálsz
  • Betekintést nyertél már egy vállalatirányítási rendszer működésébe

Állás, munka területe(i):

  • Ügyfélszolgálat, Vevőszolgálat
  • Személyes ügyfélszolgálat
  • Vevőszolgálat
  • Szállítás, Beszerzés, Logisztika
  • Logisztikai ügyintéző, adminisztrátor

Szükséges tapasztalat:

  • 1-3 év szakmai tapasztalat

Szükséges végzettség:

  • Főiskola

Szükséges nyelvtudás:

  • Angol (Középfok/kommunikációképes szint)

Foglalkoztatás jellege:

  • Teljes munkaidő

Munkavégzés helye:

Esztergom

Jelentkezés módja

A „Jelentkezem” gombra kattintással juttasd el hozzánk önéletrajzodat és a toborzási tanácsadónk szívesen beszél Veled a további részletekről.