Tetszik Önnek ez az állás?
Jelentkezzen rá most!
VELED TEREMTJÜK MEG A JÖVŐ ÉLMÉNYÉT!

Megújuló, modern kiszolgálási környezetünkbe, új Mekis pozícióba keressük leendő kollégáinkat budapesti McDonald’s éttermeinkbe.
Legyél

Vendégélmény Manager

MIK LESZNEK A FELADATAID?

  • vendégek fogadása, eligazítása
  • segítségnyújtás a vendégeknek a digitális kiszolgáló egységek kezelésében
  • vendégek kérdéseinek megválaszolása, vendégpanaszok kezelése
  • vendégtérben dolgozó, tisztaságért felelős kollégák koordinációja
  • kiemelkedő vendégélmény megteremtése

AMI NÉLKÜL NEHÉZ LENNE ELLÁTNI EZT A FELADATKÖRT:

  • nyitottság
  • kiemelkedően jó kommunikációs készség
  • energikus, pozitív, határozott személyiség
  • konfliktuskezelési készség
  • csapatmunka

Előnyt jelent:

  • legalább középfokú végzettség
  • idegen nyelv ismerete
  • tapasztalat vendéglátásban, ügyfél-kiszolgálásban

AMIT AZ ÉLMÉNYEN TÚL ADUNK A MUNKÁDÉRT

  • stabil, megbízható munkahelyet
  • versenyképes bért és béren kívüli juttatásokat
  • karrierlehetőséget és támogató csapatot
  • ingyenes Mekis kaját a munkanapjaidon és ezen felül 20% kedvezményt a McDonald’s éttermekben

Egyéb információ az állásról:

    Pályakezdők jelentkezését is várjuk!

Állás, munka területe(i):

  • Szakmunka
  • Felszolgáló, Pincér, Pultos
  • Ügyfélszolgálat, Vevőszolgálat
  • Vevőszolgálat
  • Vendéglátás, Hotel, Idegenforgalom
  • Éttermi vendéglátás
  • Teljes munkaidő

Szükséges tapasztalat:

  • Pályakezdő/friss diplomás

Szükséges nyelvtudás:

  • Nem igényel nyelvtudást

Munkavégzés helye:

Budapest

Vegye fel a munkaadóval a közvetlen kapcsolatot a jelentkezem gombra kattintva.

Kérjük értékelje, hogy mennyire találja vonzónak a hirdetést!

Az Ön szavazata:
Összes szavazat:
3 db szavazat
Többes adatkezelés, a jelentkezés elküldése előtt tájékozódjon a munkaadó adatkezelési szabályzatáról.
Állás, munka még: McDonald's Kft.>
A hirdetés adatai:
  • Pozíció neve: Vendégélmény Manager
  • Hirdető cég: McDonald's Kft.
  • Elsődleges kategória:
  • Terület: Budapest
  • Feladatok: vendégek fogadása, eligazítása segítségnyújtás a vendégeknek a digitális kiszolgáló egységek kezelésében vendégek kérdéseinek megválaszolása, vendégpanaszok kezelése vendégtérben dolgozó, tisztaságért felelős kollégák koordinációja kiemelkedő vendégélmény megteremtése
  • Elvárások: nyitottság kiemelkedően jó kommunikációs készség energikus, pozitív, határozott személyiség konfliktuskezelési készség csapatmunka
  • Elvárt végzettség: Szakiskola / szakmunkás képző
  • Elvárt nyelvismeret: Nem igényel nyelvtudást
  • Foglalkoztatás jellege: Teljes munkaidő
  • Szükséges tapasztalat: Pályakezdő/friss diplomás
  • Feladás dátuma: 2017-10-13