Vállalati Biztonsági Adminisztrációs Specialista

Munkaköri feladatok

  • Különböző biztonsági folyamatok adminisztrációja (hatósági megkeresésekhez, bűnüldözéshez, bűnmegelőzéshez, dolgozói és vásárlói panaszokhoz kapcsolódóan)
  • A biztonsági osztály munkájához kapcsolódó dokumentumok kezelése
  • Információ gyűjtés, rendszerezés, riportok készítése, határidők figyelése
  • Prezentációs anyagok előkészítése
  • Fordítás

Miért fogja szeretni ezt a munkát?

  • Munkatársaink visszajelzései alapján:
  • Jó csapatszellem, elkötelezett, kitartó és lelkesítő munkatársakkal dolgozhatsz együtt
  • Nemzetközi csapat, a lengyel, cseh és szlovák kollégáinkkal szorosan együtt dolgozunk
  • Betanítás, képzések és tréningek, vagyis folyamatosan tanulhatsz, fejlesztheted magad
  • Rugalmas munkavégzési lehetőség, a központi irodai pozíciók legtöbbjénél támogatjuk, hogy akár otthonról is dolgozhass heti 1-2 alkalommal
  • Dolgozói autóbuszok az Allee-tól és a Kelenföld állomásról, amellyel 10-15 perc alatt kijuthatsz Budaörsi központunkba
  • Kollégáink előnyként értékelték még a könnyű parkolási lehetőséget, az étkező helyiséget és kávézót a cégen belül, valamint, hogy gyakoriak a céges rendezvények

Mit várunk Öntől?

  • Középfokú, vagy egyetemi végzettség
  • Magabiztos angol nyelvtudás
  • Magabiztos felhasználói szintű számítástechnikai ismeretek
  • Erős MS Windows and MS Office ismeretek
  • Analitikus szemlélet
  • B kategóriájú Jogosítvány

Állás, munka területe(i):

  • Adminisztráció, Asszisztens, Irodai munka
  • Adminisztrátor, Dokumentumkezelő
  • Gyártás, Termelés
  • Munka-, Egészségvédelem, Biztonságtechnika
  • Teljes munkaidő

Szükséges tapasztalat:

  • Mindegy, vagy nem igényel tapasztalatot

Szükséges nyelvtudás:

  • Angol - Középfok/kommunikációképes szint

Munkavégzés helye:

2040 Budaörs, Kinizsi u. 1-3.

Vegye fel a munkaadóval a közvetlen kapcsolatot a jelentkezem gombra kattintva.