VAGYONGAZDÁLKODÁSI ÜGYINTÉZŐ

Budapest Főváros XII. kerület Hegyvidéki Polgármesteri Hivatal Vagyongazdálkodási Irodája keres vagyongazdálkodási ügyintézőt kollega tartós távolléte idejére határozott időre, azonnali munkába állással.

Feladatok:

  • Az Önkormányzat, mint tulajdonos feladatához fűződő ügyekben (ingatlan bérbeadás, értékesítés, egyéb tulajdonosi állásfoglalást igénylő ügyek) válaszlevelek, feljegyzések, szerződések előkészítése
  • Ingatlanok hasznosításával kapcsolatos teljes körű ügyintézés, pályázatok előkészítésében közreműködés
  • Képviselő-testületi, bizottsági előterjesztések szövegezése
  • Kapcsolattartás más irodákkal, hivatalokkal, ügyfelekkel

Elvárások:

  • Felsőfokú műszaki, közszolgálati, jogi, vagy gazdaságtudományi végzettség
  • Felhasználói szintű számítógépes ismeretek
  • Precíz munkavégzés, csapatmunka, rugalmas gondolkodás
  • Pályakezdők jelentkezését is várjuk

Kiválasztásnál előnyt jelent:

  • Vagyongazdálkodási területen szerzett tapasztalat vagy,
  • Ügyvédi irodában szerzett tapasztalat

Amit kínálunk:

  • Illetmény, juttatások közszolgálati tisztviselőkről szóló 2011. évi CXCIX. törvény szerint
  • Cafetéria juttatás
  • Folyamatos szakmai fejlődési lehetőség,
  • Stabil háttér
  • Barátságos csapat, igényes munkakörnyezet

A munkavégzés helye:

Budapest Főváros XII. kerület Hegyvidéki Polgármesteri Hivatal,

1126 Budapest, Böszörményi út 23-25.

Állás, munka területe(i):

  • Közigazgatás
  • Köztisztviselő
  • Jog, Jogi tanácsadás
  • Jogtanácsos, Jogász, Jogi előadó

Szükséges tapasztalat:

  • Nem igényel tapasztalatot

Szükséges végzettség:

  • Főiskola

Szükséges nyelvtudás:

  • Nem igényel nyelvtudást

Foglalkoztatás jellege:

  • Teljes munkaidő

Munkavégzés helye:

1126 Budapest, Böszörményi út 23-25.

Jelentkezés módja:

Jelentkezni 2021. március 8-ig a szakmai önéletrajz és a végzettséget igazoló okiratok megküldésével a "Jelentkezem" gombra kattintva lehet.

A pályázattal kapcsolatban érdeklődni lehet Juhász Katalin humánpolitikai referensnél.