A COCCINELLE név az egyik meghatározó márka a divat világában. A cég 1978-ban alakult Parmában, székhelye ma is itt található, míg központi showroomja Milánóban van. A COCCINELLE minden évben négy új termékcsaláddal jelenik meg a piacon, melyek igen széles választékot kínálnak az igényes nők számára, akik többek között táskák, pénztárcák és divat kiegészítők között válogathatnak. A COCCINELLE sajátossága a minőség, az innováció és tradíció egysége, az alapanyagok és a gyártási technológia állandó kutatása-fejlesztése. Az alapanyagok kiválasztása a bőr karakterének és a kívánt dizájnnak megfelelően történik.

Tapasztalat, pontosság, figyelem a részletekre, minőség és letisztultság. E kulcsszavak mögött az olasz dizájn és elegancia ikonja, a COCCINELLE áll.
Budapesti bolthálózatunkba

ÜZLETVEZETŐ

munkatársat keresünk.

Feladatok:

  • az értékesítési tevékenység és csapatának irányítása,
  • a napi feladatokban és az értékesítésben való aktív részvétel,
  • egyedülálló vásárlói élmény biztosítása,
  • kapcsolattartás a vezetőkkel, beszámolók készítése és prezentálása heti és havi rendszerességgel,
  • egyéni értékesítési célszámok meghatározásában való részvétel, folyamatos visszajelzés a kollégáknak a teljesítményükről,
  • a működési költségek csökkentésének elősegítése,
  • a márka szabályzatainak betartása, betartatása, nyomon követése,
  • a márka által forgalmazott termékek alapos ismerete,
  • divatszakmai ismeretek és a versenytársak kínálatának folyamatos figyelemmel kísérése, megismerése,
  • a beosztott kollégák munkájának, szakmai fejlődésének nyomon követése, erről riportolás felettesének,
  • rendszeres munkaértekezletek tartása az üzletben (stratégiai célok ismertetése, eredmények megosztása, folyamatok egyeztetése, csapat lelkesítése, csapatszellem erősítése stb.),
  • tapasztalatok és ismeretek aktív megosztása a csapaton belül, az üzlet teljesítményének maximalizálása a kiemelkedő vásárlói élmény biztosítása érdekében.

Elvárások:

  • legalább 3 fős csoport irányításában és vezetésében szerzett legkevesebb 2 éves tapasztalat,
  • magabiztos angol nyelvtudás,
  • vevőcentrikusság és szakmai elkötelezettség,
  • eredményorientált személyiség,
  • lelkesedés, dinamizmus és jó szervezői készség,
  • önállóság, felelősségtudat és becsületes munkavégzés,
  • vezetői képességek,
  • felhasználói szintű IT ismeretek,
  • marketing és social média ismeretek.

Előnyt jelent:

  • felsőfokú végzettség

Amit kínálunk:

  • izgalmas és változatos munka egy stabil, folyamatosan fejlődő, jól megalapozott, saját területén meghatározó piaci helyzetben lévő cégnél,
  • részvétel egy felső kategóriás, olasz kiegészítőmárkát forgalmazó üzlet életében, aktív hozzájárulás a márka további sikereihez,
  • versenyképes jövedelem (fix + jutalék),
  • bónusz a nagyszerű értékesítésért és eredményekért,
  • főállású munkaviszony,
  • szakmai fejlődési lehetőség,
  • sokoldalú, változatos feladatok,
  • fiatalos, barátságos csapat,
  • Press event-eken való részvétel Milánóban.

Munkavégzés helye:

    Budapest VI. kerület Andrássy út 13.
    Budapest XII. kerület Mom park bevásárlóközpont

Állás, munka területe(i):

  • Értékesítés, Kereskedelem
  • Kereskedő, Eladó
  • Üzlet-, Boltvezető
  • Teljes munkaidő

Szükséges tapasztalat:

  • 1-3 év szakmai tapasztalat

Szükséges nyelvtudás:

  • Angol - Középfok/kommunikációképes szint

Munkavégzés helye:

Budapest

Jelentkezés módja:

Jelentkezni a "Jelentkezem" gombra kattintva elküldött fényképes, szakmai önéletrajzzal lehet. Kérjük, hogy a tárgy mezőbe tüntesse fel: „Üzletvezető”