Partnercégünk Közép-Kelet Európa vezető Source to Pay automatizálási szakértője, csapatukba keresünk új munkatársat az alábbi pozícióra:

Üzleti tanácsadó

Feladatok:

  • Beszerzést, valamint szállítói számlafeldolgozást automatizáló és intelligens adatkinyerést támogató informatikai rendszerek bevezetéséhez kapcsolódó tanácsadás, működés dokumentálása a bevezetés során
  • A rendszerek bevezetése során kapcsolattartás a belső fejlesztő kollégák és a megrendelő között
  • Teljes céges tudásbázis kiépítése és karbantartása, a legújabb trendeket és megoldásokat követve, igény szerint bevezetve az ügyfelek folyamataiba
  • Rendszertervek, folyamatleírások készítése
  • Üzleti ajánlatok szakmai tartalmának kidolgozása
  • Beszerzési és közbeszerzési eljárások és egyéb tenderek dokumentációinak teljes körű összeállításában való részvétel ajánlattevői oldalon

Elvárások:

  • Felsőfokú gazdasági és/vagy informatikai végzettség
  • Tárgyalóképes angol nyelvtudás
  • Üzleti tanácsadói gyakorlat ERP, dokumentum kezelés vagy egyéb üzleti támogató rendszerek bevezetésében
  • Minimum 2 év szakmai gyakorlat beszerzési és/vagy számlakezelési folyamatok terén
  • Minimum 2 év szakmai gyakorlat beszerzési eljárásokban (Megrendelői vagy szállítói oldalon)
  • Készség szintű Word, Excel, Outlook (Google Apps), MS Project, MS Visio vagy ezekkel egyenértékű eszközök és internet felhasználói képesség

Előnyök:

  • e-Sourcing, e-Procurement rendszerek bevezetésében és/vagy használatában szerzett gyakorlati tapasztalat
  • Szállítói számlafeldolgozás automatizálási rendszerek bevezetésében és/vagy használatában szerzett gyakorlati tapasztalat pl. SAP VIM by Opentext, Basware, Oracle FI, stb.
  • OCR/ICR rendszer implementációban, támogatásban vagy használatban szerzett gyakorlati tapasztalat (pl. TIS eFlow, Kofax Capture és KTM, TIS eFlow, ReadSoft, IBM Datacap, EMC Captiva, VIM by Opentext, ABBYY FlexiCapture)
  • Üzleti folyamatokat támogató informatikai projektekben való projektvezetői tapasztalat
  • Indirekt beszerzési területen szerzett gyakorlati tapasztalat
  • Megrendelői vagy szállítói oldali gyakorlati tapasztalat közbeszerzési eljárásokban
  • Közbeszerzéssel összefüggő jogszabályok teljes körű, naprakész ismerete
  • Uniós pályázatok és hazai támogatások ismerete, hazai és EU pályázatírásban, pénzügyi elszámolásban szerzett gyakorlat
  • Minőségirányítási rendszerek bevezetésében szerzett aktív tapasztalat
  • Egyéb európai nyelvek ismerete

Amit kínálunk:

  • Versenyképes juttatási csomag
  • Innovatív csapat, baráti légkör, kreatív, önálló munka
  • Változatos feladatok, nemzetközi ügyfelek
  • Tapasztalatszerzés globális piacvezető technológia terén
  • Otthoni munkavégzés lehetősége – home office

Állás, munka területe(i):

  • IT programozás, Fejlesztés
  • IT tanácsadó, Elemző, Auditor
  • Pénzügy, Könyvelés
  • Elemző, Tanácsadó
  • Teljes munkaidő

Szükséges tapasztalat:

  • 1-3 év szakmai tapasztalat

Szükséges nyelvtudás:

  • Angol - Felsőfok/tárgyalóképes szint

Munkavégzés helye:

Budapest, XIII. kerület

Vegye fel a munkaadóval a közvetlen kapcsolatot a jelentkezem gombra kattintva.