Üzleti folyamat automatizálás - Tanácsadó/Szenior Tanácsadó

Ezt a lehetőséget pont Neked találták ki, ha…

  • informatikai végzettséggel rendelkezel,
  • jártas vagy a következőkben: Blue Prism és/vagy UiPath és/vagy Automation Anywhere fejlesztés és különböző kapcsolódó IT architektúrák,
  • már van minimum 4-5 év tapasztalatod hasonló munkakörben,
  • magyarul és angolul is magabiztosan kommunikálsz írásban és szóban,
  • jártas vagy üzleti adminisztrációban és fogalmakban,
  • haladó szintű ismereted van a Microsoft Windows és Office (Excel, Word, PowerPoint, Outlook) termékcsaládban,
  • haladó szinten vagy Microsoft Excel programozásban (VBA),
  • ismersz legalább egy adatbázis technológiát (pl. Microsoft T-SQL, MySQL)

Csapatunk tagjaként az alábbi feladatokban számítunk Rád:

  • Üzleti folyamat automatizálási projektekben: folyamat felmérésben, elemzésben, fejlesztésben, dokumentálásban és tesztelésben,
  • Kutatási és elemzési feladatok elvégzésében különböző technológiák vonatkozásában,
  • Nemzetközi csapatokkal való kapcsolattartásban,
  • A projektmenedzserek munkájának támogatásában, a projektekhez kapcsolódó tervezési, szervezési, ellenőrzési, riportálási feladatok támogatásában,
  • kisebb csapatok koordinálásában

Mit ajánlunk számodra?

  • Kihívásokkal teli munkát egy fiatalos, motivált "Smart Digital Finance - Digital Transformation" csapat tagjaként, nemzetközi cégnél
  • Személyes és szakmai fejlődési lehetőséget
  • Versenyképes fizetést és juttatásokat

Állás, munka területe(i):

  • IT programozás, Fejlesztés
  • Projektmenedzsment
  • IT tanácsadó, Elemző, Auditor
  • IT üzemeltetés, Telekommunikáció
  • Projektmenedzsment

Szükséges tapasztalat:

  • 3-5 év szakmai tapasztalat

Szükséges végzettség:

  • Főiskola

Szükséges nyelvtudás:

A felsoroltak közül mindegyik:

  • Angol (Középfok/kommunikációképes szint)
  • Magyar (Középfok/kommunikációképes szint)

Foglalkoztatás jellege:

  • Teljes munkaidő

Munkavégzés helye:

Budapest

Jelentkezés módja:

Jelentkezz hozzánk pár kattintással, és éljünk meg közös sikereket.

Egyéb információ:

  • Otthoni munkavégzés ajánlott a kollégák számára, melyhez laptopot, mobiltelefont és 10 GB mobilinternetet biztosítunk. Alapvetően minden munkatársunk otthonról dolgozik és csak akkor lehetséges az irodába való megjelenés vagy ügyfélhez való kijárás ha az elengedetlenül szükséges és az a vezetővel előre egyeztetésre kerül. Amennyiben mégis szükséges az irodai jelenlét, ahhoz védőfelszerelést (kesztyűt, maszkot, kézfertőtlenítőt) biztosítunk. Az egészségünk védelme érdekében minden interjú Digitális eszközön (videóinterjún) keresztül zajlik, melyről tájékoztatást és segítséget is nyújtunk a jelöltek számára. A beléptetéshez szükséges az egyszeri személyes jelenlét, onnantól kezdve a betanulás már online eszközökkel működik. Várható munkakezdés területenként eltérő lehet, így erről bővebb tájékoztatást a kiválasztási folyamat során tudunk nyújtani.