A Fundamenta, Magyarország piacvezető lakástakarékpénztára az elmúlt évtizedekben már több, mint 1 millió lakásálmot valósított meg. Megújult stratégiánk célja, hogy új üzletágakkal és termékekkel ügyfeleink lakásálmait még szélesebb körben váltsuk valóra. Generációkon átívelő értéket teremtünk, melynek során szakértő módon, innovatív megoldásokkal az ügyfelek otthonába visszük a Fundamenta-élményt.

Ehhez keresünk a Szervezési csapatunkba

Üzleti elemzőt.

Leendő munkatársunk feladata:

  • Rendszerekkel, folyamatokkal kapcsolatos üzleti elvárások, igények felmérése, elemzése;
  • Igényekkel kapcsolatos egyeztetések szervezése, facilitálása az érintett üzleti és IT területek között;
  • Igényspecifikációk, funkcionális specifikációk készítése, folyamatok dokumentálása;
  • IT fejlesztési folyamat nyomon követése, a tervezési szakaszban megoldandó feladatok ütemezése;
  • Szabályzatoknak megfelelő dokumentációs feladatok elvégzése (tervezési, fejlesztési, tesztelési, üzemeltetési és oktatási anyagok készítése, validálása);
  • Ráfordításbecslések, költség - haszon elemzések készítése, validálása;
  • Elkészült szoftverek átvétele és bevezetése (integrációs és funkcionális tesztek elvégzése, a szakterületi teszt koordinálása, oktatás);
  • Kapcsolattartás a megrendelői területekkel, külső és belső fejlesztőkkel, tesztelőkkel, IT beszállító menedzsment;
  • Támogatási feladatok elvégzése a fejlesztési folyamat során és a szoftverek bevezetése, élesítése után;
  • Projektekben való részvétel.

Ideális pályázónk:

  • Felsőfokú végzettséggel rendelkezik - előnyt jelent, ha gazdasági/pénzügyi végzettséget szerzett és nem áll távol tőle az informatika sem, vagy informatikus-közgazdász végzettség van bevésve a diplomába;
  • 2-3 éves, hasonló területen szerzett tapasztalatot, így gyorsan fel tudja venni a fonalat ebben a pozícióban;
  • A munkában és az élet más területein is a folyamatszemlélet jellemzi: kiemelkedő logikai képességei elengedhetetlenek a feladatok ellátásához;
  • Nem riad meg, ha nem állnak rendelkezésre a szükséges dokumentációk, proaktív nyomozással is megszerzi az információkat;
  • Sikerorientált személyiségével könnyen illeszkedik pörgős csapatunkba;
  • Kiemelkedő problémamegoldó készséggel rendelkezik.

Állás betöltése során előnyt jelent:

  • Tapasztalat a folyamatmodellezésben és az ezt támogató szoftverek használatában (pl.: Enterprise Architect, ARIS, Adonis);
  • UML modellező nyelv ismerete;
  • SOA architektúra ismerete;
  • Banknál, biztosítónál, vagy lakás-takarékpénztárnál szerzett tapasztalat.

Amit kínálunk:

  • Biztos nemzetközi tulajdonosi háttér
  • Versenyképes kompenzációs csomag
  • Rugalmas munkaidő, home office
  • Támogató kollégák, jó hangulatú csapat
  • Hosszú távú együttműködés és személyes fejlődés lehetősége
  • Önálló, felelősségteljes munkakör
  • Modern munkakörnyezet
  • Széleskörű képzési lehetőségek

Állás, munka területe(i):

  • Pénzügy, Könyvelés
  • Üzleti elemző
  • IT programozás, Fejlesztés
  • IT tanácsadó, Elemző, Auditor

Szükséges tapasztalat:

  • 1-3 év szakmai tapasztalat

Szükséges végzettség:

  • Főiskola

Szükséges nyelvtudás:

  • Nem igényel nyelvtudást

Foglalkoztatás jellege:

  • Teljes munkaidő

Munkavégzés helye:

1123 BUDAPEST, ALKOTÁS utca 55-61.

AMI A PÁLYÁZATHOZ SZÜKSÉGES:

Ha szívesen dolgozna egy piacvezető pénzintézet csapatában, várjuk fényképes önéletrajzát (fizetési igénye megjelölésével).

Az interjú beszélgetésre online, digitális úton van lehetőség (skype for business, viber, messenger videochat)!