A Lindab Kft.

ÜZEMI ADMINISZTRÁTOR

munkatársat keres biatorbágyi üzemébe.

Miért lesz jó döntés számodra?

  • mert egy hosszútávú, stabil, skandináv munkakultúrájú helyen fogsz dolgozni
  • mert egy családias cég része leszel, ahol fontos, hogy TE is jól érezd magad
  • mert van saját konditermünk és szoláriumunk, térítésmentesen adunk finom kávét és teát
  • mert tömegközlekedéssel is könnyen jutsz a munkahelyre és munkába járási támogatást is adunk
  • mert versenyképes juttatási csomaggal várunk: az alapbéren és bérpótlékokon felül cafeteriát, munkaruha juttatást, üzemorvosi szolgáltatást és 13. havi fizetést is adunk, akár ajánlói bónuszt is kaphatsz.

Mik lesznek a feladataid?

  • Raktári és üzemi adminisztráció elvégzése a légtechnikai üzletágnál
  • Különféle nyilvántartások vezetése
  • Készletmozgások rögzítése a vállalatirányítási rendszerben
  • Támogatni a Raktár vezető és Termelési vezető munkáját.

Mit várnak majd Tőled?

  • középfokú végzettséget
  • pontos, önálló munkavégzést
  • megbízhatóságot, rugalmasságot
  • magabiztos MS Office ismeretet (főként Excel, Word, Outlook)
  • angol nyelvtudás előnyt jelent

Állás, munka területe(i):

  • Adminisztráció, Asszisztens, Irodai munka
  • Adminisztrátor, Dokumentumkezelő
  • Szállítás, Beszerzés, Logisztika
  • Logisztikai ügyintéző, adminisztrátor
  • Teljes munkaidő

Szükséges tapasztalat:

  • Mindegy, vagy nem igényel tapasztalatot

Szükséges nyelvtudás:

A felsoroltak közül mindegyik:

  • Angol - Középfok/kommunikációképes szint
  • Nem igényel nyelvtudást

Munkavégzés helye:

Biatorbágy

Jelentkezés módja:

Jelentkezésed fényképes önéletrajzzal és bérigény megjelölésével a „Jelentkezem” gomb megnyomásával várjuk!