Ügyviteli referens

Szeretnél egy dinamikusan növekvő HR tanácsadó cég új munkatársa lenni? Lehet, hogy pont Rád várunk!

Jogi és ügyviteli feladatokra várjuk az új kollégánkat, aki

  • pénzügyi és jogi szemlélettel bír,
  • szeret logikus gondolkodást igénylő feladatokat megoldani, optimalizálni üzleti szemüvegen keresztül,
  • lelkiismeretes, a jó megoldások érdekében kezdeményező,
  • kedves önmagával és másokkal,
  • nem csak működteti, hanem fejleszti, optimalizálja is a folyamatainkat,
  • örömmel old meg napi operatív témába vágó feladatokat (akár angolul is)
  • Excel és Google forms használatában jártas,
  • közvetlenül az ügyvezetőnek riportol, az ő munkáját támogatja első sorban

Fő feladatok:

  • a működésünkhöz kapcsolódó rendszerek, új folyamatok kialakításában, bevezetésében (pl.: projektmenedzsment nyilvántartás) közreműködés
  • szerződés management (szerződésekkel, adatkezeléssel kapcsolatos teendők, egyeztetések külső és belső partnerekkel)
  • partnereinkkel és beszállítóinkkal való elszámolások ellenőrzése
  • nyilvántartások rendszerezése, automatizálható irodai / admin folyamatok kialakítása és fejlesztése
  • kapcsolattartás, ügyintézés beszállító partnereinkkel

Mire számíthatsz nálunk?

  • Bár dinamikusan növekszünk, még mindig családias hangulatra, támogató légkörre számíthatsz

Állás, munka területe(i):

  • Adminisztráció, Asszisztens, Irodai munka
  • Adminisztrátor, Dokumentumkezelő
  • Pénzügy, Könyvelés
  • Pénzügyi asszisztens, Munkatárs
  • Jog, Jogi tanácsadás
  • Jogtanácsos, Jogász, Jogi előadó

Szükséges tapasztalat:

  • 3-5 év szakmai tapasztalat

Szükséges végzettség:

  • Főiskola

Szükséges nyelvtudás:

  • Angol (Középfok/kommunikációképes szint)

Foglalkoztatás jellege:

  • Teljes munkaidő

Munkavégzés helye:

Budapest, 1137 Pozsonyi út 24.

Jelentkezés módja:

Amennyiben szívesen csatlakoznál hozzánk, önéletrajzodat a fizetési igény megjelölésével várjuk