Az Optimális Kft.

Ügyvezetői folyamattámogató és projektkoordinátor

pozícióba keres munkatársat.

Cégünkről:

Az Optimális Biztosítási Portfólió Kft. biztosítási szaktanácsadási, kezelési, ügyintézési, kárrendezési szolgáltatást nyújt ügyfeleinek. Társaságunk hazai nagy- és középvállalatok, önkormányzatok, valamint magánszemélyek magas szintű kiszolgálására szakosodott kockázatkezeléssel, illetve biztosítási szaktanácsadással foglalkozó magyar tulajdonú vállalat. Cégünket egyedi gondolkodásmód, megoldáskeresés és stratégiai útvonal-kidolgozás jellemzi. Kimagasló szakismerettel és kreativitással rendelkező kollégáink, innovatív szolgáltatási morálunk, minőség iránti elkötelezettségünk, korszerű vállalatirányítási rendszerünk a garancia partnereink magas színvonalú kiszolgálására és a megbízható együttműködésre.

Lehetőségek, amik Rád várnak:

  • Sokrétű, mozgalmas és felelősségteljes pozícióban dolgozhatsz
  • Betekintést kaphatsz a cégirányítás mindennapjaiba
  • Az ügyvezető „jobb keze” lehetsz
  • Részesévé válhatsz egy profi, lendületes csapat munkájának
  • Széleskörű szakmai fejlődési lehetőséget kaphatsz
  • Stabil hátterű, dinamikusan fejlődő cégnél dolgozhatsz hosszú távon

Ami a fő feladatod lesz:

Az ügyvezető munkájának teljeskörű támogatása

  • Az ügyvezető által megalapozott folyamatok, tevékenységek, utasítások, kérések figyelemmel tartása, nyomon követése és azok betartatása a kollégákkal
  • Naprakész információk, visszajelzések adása a feladatok, utasítások előre haladásával és időben történő végrehajtásával kapcsolatban
  • A tennivalók, az elvégzendők feladatok számon tartása, a határidők figyelemmel kísérése és szükség esetén jelzések adása mind az ügyvezető, mind a kollégák felé
  • Az ügyvezető napirendjének koordinálásában segítségadás, az ügyvezető feladatainak számon tartása és priorizálása; az ügyvezető felé tett ígéretek, megállapodások betartatására jelzés adása
  • Értekezletek, megbeszélések, ügyféllátogatások megszervezése, előkészítése, emlékeztetők küldése, időpontok egyeztetése és lemondása
  • Projektek előkészítésében és megvalósításában való részvétel, a folyamatok összefogása
  • Kimutatások, dokumentációk, riportok, elemzések készítése

Téged keresünk, ha rendelkezel az alábbiakkal:

  • Kiváló kapcsolatteremtő képességgel és kommunikációs készséggel rendelkezel, képes vagy másokat a feladatok elindítására és gyors lezárására késztetni
  • Képes vagy türelmesen, de határozottan beszélni a különböző stílusú emberekkel
  • Precízen, odaadással és gyorsan végzed a munkádat, jó szervezőkészséged van
  • Megbízható vagy, képes vagy bizalmi feladatokat ellátni
  • Lojális, felelősségteljes, határozott és energikus a személyiséged
  • Gyorsan átlátod, kezeled a felmerülő problémákat és megoldáscentrikusság jellemez
  • A változásokra rugalmasan reagálsz és nem vagy sértődékeny
  • Jó a stressztűrőképességed, képes vagy feszült helyzetekben is nyugodt, higgadt maradni és hatékonyan kezelni ezeket a szituációkat
  • A konfliktushelyzeteket és szükségtelen ellenállásokat megfelelően kezeled, kitartó vagy
  • Átlátod a folyamatokat, jó a rendszerszemléleted, a munkádban szereted a rendezettséget és a szervezettséget
  • Ismered és magabiztosan használod az MS Office-t
  • Legalább középfokú végzettséged van

Amiért érdemes a pozíciót megpályázni:

Stabil hátterű, dinamikusan fejlődő cégnél dolgozhatsz hosszú távon

Állás, munka területe(i):

  • Adminisztráció, Asszisztens, Irodai munka
  • Szakmai asszisztens
  • Személyi asszisztens

Szükséges tapasztalat:

  • Nem igényel tapasztalatot

Szükséges végzettség:

  • Középiskola

Szükséges nyelvtudás:

  • Nem igényel nyelvtudást

Foglalkoztatás jellege:

  • Teljes munkaidő

Munkavégzés helye:

1181 Budapest, Kemény Zsigmond utca 1.

Jelentkezés módja:

A "Jelentkezem" gombra kattintva, kérjük küldje el magyar nyelvű önéletrajzát a fizetési igényének megjelölésével.