Munkáddal kapcsolatban a precizitás az első? Képes vagy egyszerre megbeszélést szervezni és leveleket olvasni, miközben arra is figyelsz, hogy a céges mobilflotta is gördülékenyen működjön?

Ha szeretnél egy felfelé ívelő, német tulajdonú családias vállalat sikerének részese lenni, jó helyen jársz!

Csatlakozz most!

Ügyvezetői asszisztens (Budaörs)

Milyen feladatok várnak Rád?

  • Megszervezed a cég időszakos rendezvényeit (pl.: Sales Meeting, menedzsment konferencia, karácsonyi és csapatépítő programok, egyetemi oktatások)
  • Gondoskodsz az iroda megfelelő működéséről, kapcsolatot tartasz az ehhez szükséges partnerekkel (pl.: főbérlő, takarítók, karbantartók)
  • Könnyíted a cég teljes csapatának adminisztrációs terheit (pl: támogatási szerződések koordinálása, bejövő- és kimenő számlák ellenőrzése, marketing anyagok beszerzése)
  • Aktívan részt veszel a megbeszéléseken, vezetői és csoportos értekezleteken, és azokról memot készítesz (gyakran angol nyelven)
  • Teljeskörűen intézed a céges flottával és a mobiltelefonokkal kapcsolatos ügyeket
  • Vendégek érkezése esetén megszervezed a transzfert és a hotelfoglalásokat
  • Te leszel az iroda lelke: egy biztos pont az ügyvezető és a kollégák segítségére

Mit kínálunk Neked?

  • Piacképes bérezés mellett a cég teljesítményétől függően év végi bónusszal ismerjük el a munkádat
  • Heti rendszerességgel jár masszőr, így könnyen és helyben felfrissülhetsz
  • Szünetekben és ebéd után prémium kávéval vagy épp pingponggal lazíthatsz
  • Részt vehetsz angol nyelvi képzésben
  • Bérlettel vagy pool autóval segítik a Budaörsre történő bejárásodat

Mit várunk Tőled?

  • Legalább középfokú végzettséggel rendelkezel
  • Folyamatos kapcsolattartás miatt gördülékenyen, legalább középfokon beszélsz angolul, különösen előnyként kezeljük, ha németül is tudsz
  • Legalább 1-2 év tapasztalatot szereztél már akár recepciós/asszisztensi vagy vezetői asszisztensi pozícióban
  • B kategóriás jogosítvánnyal rendelkezel (szükséges lesz az autóvezetéshez)

Állás, munka területe(i):

  • Adminisztráció, Asszisztens, Irodai munka
  • Szakmai asszisztens
  • Személyi asszisztens
  • Titkárnő, Titkár

Szükséges tapasztalat:

  • 1-3 év szakmai tapasztalat

Szükséges végzettség:

  • Középiskola

Szükséges nyelvtudás:

  • Angol (Középfok/kommunikációképes szint)

Foglalkoztatás jellege:

  • Teljes munkaidő

Munkavégzés helye:

Budaörs

Jelentkezés módja

A „Jelentkezem” gombra kattintással juttasd el hozzánk önéletrajzodat és a toborzási tanácsadónk szívesen beszél Veled a további részletekről.