Az élet és nem- életbiztosítások teljes palettájával állunk a lakossági és vállalkozói ügyfeleink rendelkezésére, mind saját helyi képviselői hálózatunkon, mind a K&H Bank fióki tanácsadói hálózatán keresztül.

ügyintéző (díjk)

Főbb feladatok

  • A biztosító számláira érkezett összegek (jóváírások, befizetések) feldolgozásával kapcsolatos feladatok ellátása;
  • A biztosítási szerződéseken keletkezett túlfizetések megvizsgálása, visszautalásával kapcsolatos feladatok ellátása;
  • Ügyfélmegkeresések megválaszolása.

Munkakör betöltésének feltételei

  • középfokú végzettség;
  • Microsoft Word, Excel, Outlook felhasználói szintű ismerete.

Munkakör betöltése során előnyt jelent

  • szakirányú végzettség;
  • AS400 (Polisy), Electra rendszerek ismerete;
  • hasonló területen szerzett munkatapasztalat.

Állás, munka területe(i):

  • Adminisztráció, Asszisztens, Irodai munka
  • Adminisztrátor, Dokumentumkezelő
  • Teljes munkaidő

Szükséges tapasztalat:

  • 1-3 év szakmai tapasztalat

Szükséges nyelvtudás:

  • Nem igényel nyelvtudást

Munkavégzés helye:

Budapest, 1095 Lechner Ödön fasor 9.

Jelentkezés módja:

Jelentkezni a "Jelentkezem" gombra kattintva lehet.