Ügyfélszolgálati Team Leader

Delivery Hero Hungary Kft

Budapest, IX. kerület

Szeretsz kollégáidnak segíteni és csapatot vezetni ? Akkor csatlakozz hozzánk!

A foodpanda (NetPincér), a hazai online ételrendelés piacvezetője

Ügyfélszolgálati Team Leader

munkatársat keres!

A Delivery Hero és a foodpanda (NetPincér) csapata újgenerációs ételrendelési platformot épít ki nem kisebb küldetéstudattal, mint hogy nemzetközi vezető szerepet töltsön be kategóriájában. Csapataink világszerte már több, mint 40 országban vannak jelen, több milliónyi megrendelést teljesítve minden hónapban. Mi valóban szeretjük, amit csinálunk, transzparensek, vállalkozó szelleműek és adat-orientáltak vagyunk, akik munka közben jól is érzik magukat.

Kommunikatív vagy? Szeretsz emberekkel foglalkozni? Akkor jelentkezz hozzánk Team Leader pozícióra!

Munkád során Te felelsz majd azért, hogy vásárlóink fantasztikus rendelési élményben részesüljenek.

Miért válassz minket?

  • Nemzetközi hátterünknek köszönhetően külföldi példákon és kollégákon keresztül is inspirálódhatsz

  • Szívesen támogatunk a fejlődésben igény szerint céges angol nyelvi oktatással is

  • Dinamikusan fejlődő csapatunk tagja lehetsz biztos vállalati háttérrel

  • Felelősségteljes munkakörben dolgozhatsz és az elért eredményeket pontosan nyomon tudod követni

  • Egy frissen felújított és kifejezetten az igényeinkre szabott irodába költözhetsz velünk Budapest belvárosában - de jelen helyzetben dolgozhatsz akár home office-ból is

  • foodpanda kuponokkal járulunk hozzá, hogy ne maradj finomságok nélkül még a home office időszak alatt sem

  • Büszkék vagyunk rá, hogy 100%-ban karbonsemlegesek vagyunk, illetve elkötelezettek vagyunk a társadalom iránt (jelenleg 6 különböző alapítványt támogatunk, akiket Te is támogathatsz rajtunk keresztül)

Mi lesz a Te feladatod?

  • Éttermi partnereinkkel és vásárlóinkkal való kapcsolattartás

  • Szakmai támogatás, útmutatás a munkatársak részére

  • Kisebb csapat irányítása (people management, performance management)

  • Ügyfél-elégedettség biztosítása, visszajelzések kezelése

  • Riportálás a közvetlen felettesek felé

  • Adminisztrációs tevékenységek

  • A működést szabályozó előírások betartása, betartatása

Mit várunk Tőled?

  • Érettségi bizonyítvány

  • Min. 1 év csoportvezetői tapasztalat

  • Erős középfokú angol nyelvtudás szóban és írásban

  • Felhasználói szintű MS Office ismeretek

  • Jó problémamegoldó készség

  • Jó kommunikációs készség

  • Jó stressztűrő készség

  • Udvarias, empatikus, kedves jellem

Az állás betöltéséhez előnyt jelent:

  • Ügyfélszolgálat területén szerzett szakmai tapasztalat

Munkavégzés jellege

  • Munkaidőkeret szerinti 12 órás munkavégzés (H-V, 10:15-23:00 heti 3-4 nap) 

Állás, munka területe(i):

  • Ügyfélszolgálat, Vevőszolgálat
  • Telefonos ügyfélszolgálat
  • Ügyfélszolgálat, Ügyfélkapcsolat vezető

Jelentkezés módja:

Ha érdekel a lehetőség, jelentkezz a 'Jelentkezem' gombra kattintva.

Ügyfélszolgálati Team Leader
Delivery Hero Hungary Kft
Budapest, IX. kerület