Tetszik Önnek ez az állás?
Jelentkezzen rá most!

Ügyfélszolgálati szakértő (német tudással)

Mindig is szerettél volna egy Globális piacot lefedő shared services centerben dolgozni? Ne menj tovább! Ha van tapasztalatod adózási területen, akkor ezt a pozíciót neked találták.

Miért lesz jó döntés számodra?

Mert stabil munkahely, hosszú távú munkalehetőséget kínálunk
Mert magas színvonalú szakmai fejlődésre lesz lehetőséged
Mert emberközpontú vállalati kultúránk van
Mert határozatlan idejű szerződést kínálunk, versenyképes juttatással

Mik lesznek a feladataid?

Német illetve magyar nyelvű hívások fogadása és rögzítése hibajegy kezelő rendszerben
A felmerülő problémák útmutató alapján történő megoldása, adott esetben továbbítása a megfelelő szakemberek, támogató csoportok irányába
Kimutatások, statisztikák elkészítése a vezetők számára
Informatikai rendszerek felügyelete
A feladatokhoz kapcsolódó adminisztrációs munkák elvégzése
Kapcsolattartás az ügyfelekkel, IT vezetőkkel, a támogatásban részt vevő külső szolgáltatókkal és belső problémamegoldó csoportokkal, magyar, ill. német nyelven.

Mit várnak majd Tőled?

  • Középszintű német és anyanyelvi magyar nyelvtudás
  • Legalább középfokú végzettség
  • Általános informatikai alapismeretek (Microsoft Office), és érdeklődés az informatika világa iránt

Itt jelentkezhetsz

Jelentkezni a lenti „Jelentkezem” gomb megnyomásával tud!

A hirdetés adatai:
  • Pozíció neve: Ügyfélszolgálati szakértő (német tudással)
  • Rövid pozíció név: Ügyfélszolgálati ügyintéző
  • Hirdető cég: Profession Services
  • Elsődleges kategória:
  • Terület: Bács-Kiskun megye
  • Város: Kecskemét
  • Feladatok: Német illetve magyar nyelvű hívások fogadása és rögzítése hibajegy kezelő rendszerben A felmerülő problémák útmutató alapján történő megoldása, adott esetben továbbítása a megfelelő szakemberek, támogató csoportok irányába Kimutatások, statisztikák elkészítése a vezetők számára Informatikai rendszerek felügyelete A feladatokhoz kapcsolódó adminisztrációs munkák elvégzése Kapcsolattartás az ügyfelekkel, IT vezetőkkel, a támogatásban részt vevő külső szolgáltatókkal és belső problémamegoldó csoportokkal, magyar, ill. német nyelven.
  • Elvárások: Középszintű német és anyanyelvi magyar nyelvtudás Legalább középfokú végzettség Általános informatikai alapismeretek (Microsoft Office), és érdeklődés az informatika világa iránt
  • Elvárt végzettség: Középiskola
  • Elvárt nyelvismeret: Német, Magyar
  • Foglalkoztatás jellege: Teljes munkaidő
  • Szükséges tapasztalat: Mindegy, vagy nem igényel tapasztalatot
  • Feladás dátuma: 2018-01-18
Állás, munka még: Profession Services>