ÜGYFÉLSZOLGÁLATI SPECIALISTA

Fontos számodra a stabil nemzetközi háttér, ugyanakkor a családias környezet, ahol odafigyelünk rád és megmutathatod magad? Számít neked a fejlődés és a tanulás lehetősége? Akkor megtaláltál minket!

Csatlakozz a DSV-hez, ahol

  • egy skandináv vállalati kultúrában megkapod a felhatalmazást, hogy cselekedj és döntéseket hozz,
  • a kreatív gondolkodás érték,
  • a hibákat tanulási lehetőségként fogjuk fel,
  • a tehetségedet folyamatosan ápoljuk,
  • a szakmában kiváló embereket adunk melléd, hogy tanulj és egyéni céljaidat is megvalósíthasd.

 

Az ügyfélszolgálati csoport fő feladata és felelőssége egy dedikált ügyfélszolgálat biztosítása a DSV kiemelt ügyfelei számára illetve a kiemelt ügyfelek érdekeinek képviselete a vállalaton belül.

Milyen feladatokat lát el nálunk az ügyfélszolgálati specialista?

  • ügyfélelvárásoknak való megfelelés biztosítása, kapcsolattartása a DSV társosztályokkal, valamint a DSV külföldi kirendeltségeivel és partnereivel,
  • ügyfél megbízások, árajánlatok rögzítése és feldolgozása,
  • küldemények nyomonkövetése a felvételtől a lerakásig és az ehhez kapcsolódó proaktív ügyféltájékoztatás,
  • napi riportok készítése az ügyfél számára, illetve belső használatra,
  • ügyfélelégedettség biztosítása, visszajelzések kezelése, aktív részvétel az akciótervek kidolgozásában és kommunikálásában,
  • reklamációkezelés, kárügyek összefogása és koordinálása,
  • részvétel az új ügyfelek implementációjában.

Ami a pozíció betöltéséhez szükséges:

  • kiváló szóbeli és írásbeli kommunikáció magyar és angol nyelven,
  • ügyfélközpontúság,
  • kimagasló, proaktív problémamegoldó képesség,
  • részletekre való odafigyelés képessége,
  • priorizálás, multitasking,
  • stressztűrő képesség és terhelhetőség,
  • Windows programok (MS Office – Excel, Word, Outlook) felhasználói szintű ismerete

Ami a pozíció betöltéséhez előnyt jelent:

  • logisztika, szállítmányozás, Supply Chain vagy ügyfélszolgálati területen szerzett tapasztalat.

Állás, munka területe(i):

  • Ügyfélszolgálat, Vevőszolgálat
  • Személyes ügyfélszolgálat
  • Telefonos ügyfélszolgálat
  • Szállítás, Beszerzés, Logisztika
  • Logisztikai ügyintéző, adminisztrátor

Szükséges tapasztalat:

  • Mindegy, vagy nem igényel tapasztalatot

Szükséges végzettség:

  • Középiskola

Szükséges nyelvtudás:

A felsoroltak közül mindegyik:

  • Angol (Felsőfok/tárgyalóképes szint)
  • Magyar (Felsőfok/tárgyalóképes szint)

Foglalkoztatás jellege:

  • Teljes munkaidő

Munkavégzés helye:

Budapest

Jelentkezés módja:

A magyar és angol nyelvű önéletrajzokat a "Jelentkezem" gombra kattintva várjuk.