Az E2 Hungary Zrt. vezető szerepet tölt be a magyar és a közép-európai földgázpiacon, több mint 4000 üzleti partnerrel rendelkezik a régióban. Üzleti partnereink számára változatos termékportfóliót és személyre szabott üzleti szolgáltatásokat nyújtunk.

 

145 magasan képzett, a magyarországi és nemzetközi üzleti energiapiacon tapasztalatot szerzett munkavállalónk nagyra értékeli a cég nyújtotta juttatások mellett a családias légkört, a fiatal és összetartó a csapatot, a kölcsönös tiszteleten alapuló a szervezeti kultúrát. Örömmel veszi a tartalmas céges programokat, a születésnapi meglepetést, a gyümölcsnapot, a nyugodt munkakörnyezetet, a rugalmas munkaidőt, mely garantálja a munka és a magánélet megfelelő egyensúlyát.

Ügyfélszolgálati osztályvezető

pozíció

Milyen feladataid lesznek ebben a pozícióban?

  • A kiemelt és KKV ügyfélszolgálati csapatok erőforrásainak felhasználásával komplex és professzionális ügyviteli háttértámogatás nyújtása, az ügyfélszolgálat hatékony működésének biztosítása, az ügyfelek igényeinek, problémáinak hatékony és magas minőséget képviselő kezelése
  • Teljes körű ügyfélszolgálati folyamatmenedzsment, az operáció folyamatos fejlesztése a maximális ügyfél elégedettség érdekében
  • Ügyfélkiszolgálás háttérfolyamatainak folyamatos felülvizsgálata és irányítása
  • Ügyfélkiszolgálás mennyiségi és minőségi indikátorainak folyamatos felülvizsgálata, elemzése, értékelése
  • Ügyfél megkeresésekhez kapcsolódó elosztói kapcsolattartást igénylő folyamatok vonatkozó feladatainak ellátása
  • Online ügyfélszolgálati képesség kiépítése, folyamatos fejlesztése, üzemeltetése, együttműködésben az ebben érintett területekkel
  • Ügyfélszolgálati tevékenységhez kapcsolódó státusz riportok, továbbá eszkalációs folyamatok működtetése
  • Ügyfélmegkeresések trendelemzése, folyamatos visszajelzési metódusok kialakítása és működtetése a folyamatgazda szervezetek részére
  • Részvétel a Back Office igazgatóság ügyfélkiszolgálást érintő projektjeiben, szakmai projektvezetés, működésfejlesztési javaslatok kidolgozása

Amit kínálunk:

  • Megismerkedhetsz az energia szektor folyamataival
  • Egyedi tudásra tehetsz szert
  • Felelősségteljes munkakört tölthetsz be, ahol az önállóságodra szükség lesz
  • Egy olyan csapatot, ahol dinamikus, fejlődésre vágyó kollégákkal dolgozhatsz
  • Versenyképes fizetést, cafeteriát és egyéb juttatásokat
  • Modern irodai környezetben dolgozhatsz

Nálunk a helyed, ha rendelkezel:

  • felsőfokú végzettséggel
  • új és összetett ismeretek megszerzésére való nyitottsággal
  • kitűnő kommunikációs készségekkel
  • jó tervező és szervező készséggel
  • legalább 5 éves, releváns szakmai és vezetői tapasztalattal
  • B kategóriás jogosítvánnyal
  • jó stressztűrő képességgel
  • pontos, precíz munkavégzés jellemez

Előnyt jelent

  • Energiaiparban szerzett tapasztalat és szaktudás
  • Középfokú társalgási és/vagy üzleti angol nyelvtudás

Állás, munka területe(i):

  • Ügyfélszolgálat, Vevőszolgálat
  • Ügyfélszolgálat, Ügyfélkapcsolat vezető

Szükséges tapasztalat:

  • 5-10 év szakmai tapasztalat

Szükséges végzettség:

  • Főiskola

Szükséges nyelvtudás:

  • Nem igényel nyelvtudást

Foglalkoztatás jellege:

  • Teljes munkaidő

Munkavégzés helye:

Budapest, XI. kerület

CSATLAKOZNÁL AZ E2 CSAPATÁHOZ?

Ha úgy érzed Téged keresünk, ne gondolkodj tovább, küldd el nekünk magyar nyelvű fényképes önéletrajzodat és motivációs leveledet a „Jelentkezem” gombra kattintva.