Partnercégünk az ország egyik legnagyobb webáruháza, aki már több, mint 17 éve kimagasló szereplője piaci szegmensének. Ha a jövőben egy olyan biztos hátterű munkahelyre vágysz, ahol értéket teremthetsz és megvalósíthatod önmagad, akkor jelentkezz és légy része egy nagymúltú vállalat mindennapi működésének!

Ügyfélszolgálati munkatárs szlovén nyelvtudással

(teljes munkaidő)

Milyen feladatok várnak Rád?

  • Annak érdekében, hogy zökkenőmentesen működjön a külföldi honlapunk és a vásárlói felületünk, szükségünk van Rád a termékleírások fordításában
  • Te leszel az elsődleges kapcsolattartó az ügyfelek számára
  • Szakértelmeddel és hozzáértéseddel segítesz az beérkező telefonos és írásos megkeresések kezelésében
  • Garanciakezeléssel és termékekkel kapcsolatos információkkal segíted a vásárlóinkat
  • Kapcsolatot tartasz a többi csapattal házon belül

Téged keresünk, ha:

  • Középfokú végzettséggel rendelkezel
  • Legalább C1 szinten beszélsz és írsz SZLOVÉN nyelven
  • Legalább középszintű ANGOL nyelvtudásod is van (írásban és szóban egyaránt)

Amit a cég kínál:

  • Kimagasló alapjövedelmet
  • Cafeteriat
  • Bónuszt
  • Home office lehetőséget
  • Karrier utat cégen belül
  • Támogató és motiváló munkatársak, valamint menedzsment csapatot
  • Folyamatos fejlődési lehetőséget

Előny:

  • Hasonló munkakörben szerzett tapasztalat

Állás, munka területe(i):

  • Üzleti támogató központok
  • Ügyféltámogatás, Adminisztráció

Szükséges tapasztalat:

  • Nem igényel tapasztalatot

Szükséges végzettség:

  • Középiskola

Szükséges nyelvtudás:

A felsoroltak közül mindegyik:

  • Angol (Középfok/kommunikációképes szint)
  • Szlovén (Felsőfok/tárgyalóképes szint)

Foglalkoztatás jellege:

  • Teljes munkaidő
  • Home office lehetőség

Munkavégzés helye:

Budapest 3. kerület

Jelentkezés módja:

Jelentkezni lehet a lenti "Jelentkezem" gombra kattintva.