Tetszik Önnek ez az állás?
Jelentkezzen rá most!

Ügyfélszolgálati munkatárs (Senior)

    A Butopea.com egy magyar startup és a Vega-Impex kft céghez tartozik aki az egyik legnagyobb hazai játék és bútor importőr 25 éve. Technológiai előnyökkel és nemzetközi tapasztalattal építünk egy e-kereskedelemi vállalatot egy formabontó üzleti modellel.

    A Butopea közvetlenül kapcsolódik a gyártókhoz és a vásárlókhoz szállítja a dekorációkat és bútorokat, miközben a közbenső piaci szereplők kimaradnak, ezért az ár közvetlenül egyenes arányban áll a minőséggel. A világszínvonalú háttértámogatást, a gyors szállítást és igazi vásárlói tapasztalatot ötvözve arra törekszünk, hogy boldoggá tegyük a vevőinket.

    Szívesen dolgoznál olyan környezetben ahol a magyar mellett német, francia, angol és orosz nyelven is folyik a társalgás? Erősen elkötelezettek vagyunk a jövőt illetően, munka közben jól szórakozunk és szeretünk együtt lógni. Itt számíthatsz egy laza, mégis professzionális, nagyon motivált légkörre, mely segít hogy arra koncentrálhass hogy megvalósítsd a céljaidat. Hiszünk abban, hogy befektetünk az emberekbe és a munkakörnyezetünkbe.

    Ügyfélszolgálati senior munkatársként a Butopea legfontosabb tevékenységében fogsz fontos szerepet játszani. A Butopeanál az egyik legfontosabb terület az ügyfélszolgálat, mert nálunk tényleg a vevők a legfontosabbak. Az üzleti modellünket a kiemelkedő ügyfélszolgálati segítségnyújtásra építettük fel, ezért ennek központi szerepe van. Ha csatlakozol hozzánk, egy olyan mesés elektronikus kereskedelemi-platformot segítesz nekünk teremteni, ahol a vevők könnyen, jó minőségű, megengedhető és inspiráló bútort tudnak vásárolni és mi mindenben a segítségükre vagyunk. Mi értük vagyunk!

    Jelen munkakörbe olyan tehetséges és elhivatott embert keresünk, aki az ügyfélszolgálatot szívvel –lélekkel vezeti és szívén viseli a vásárlók igényeit.

A feladataid:

  • Telefonon beérkező hívások udvarias, gyors és pontos fogadása és a felmerülő kérdések megválaszolása
  • Live Chat és email üzenetek udvarias, gyors és pontos megválaszolása
  • A beérkező panaszok magas szintű kezelése a vevői elégedettség fenntartása érdekében
  • A vásárlókkal történő kapcsolattartás, értesítés esetleges készlethiányról, vagy készlet beérkezésről (csak igény esetén)
  • Ügyfelek igényeinek és elvárasainak felismerése és rugalmas kezelése
  • Ügyintézés, tanácsadás, segítségnyújtás
  • Alkalmi jelleggel kisleltárok készítése
  • Napi csomagok kiküldése
  • A csomagfeladás ellenőrzése, hogy megfelelő a termékek helyesen kerüljenek kiküldésre
  • A dropship megrendelések kezelése (a megrendelőtől érkezett rendelés után szállítótól történő rendelés)
  • Probléma esetén felvenni a kapcsolatot a szállítási cégekkel és megoldást találni a problémára

elvárások:

  • Legalább 2-3 éves tapasztalat hasonló ügyfélszolgálati pozícióban
  • Kiemelkedő kommunikációs készség szóban és írásban
  • Nagyfokú precizitás és problémamegoldó képesség
  • Jó helyesírás
  • Kiemelkedően vevőközpontú hozzáállás
  • Felhasználói szintű számítógépes ismeretek (Excel, Word, Outlook, stb.)
  • Minden körülmények között nagyon sok türelem és barátságosság az ügyfelekkel

Előnyöd van, ha:

  • Beszélsz angolul
  • Lakásdekorációval kapcsolatos munkaközben is van tapasztalatod, vagy érdekel a belsőépítészet
  • Gödön vagy környékén laksz

Ez a neked való munka, ha:

  • Szeretsz emberekkel dolgozni és van is türelmed hozzájuk
  • Szereted a kihívásokat, kreatív vagy, de nem veted meg a kissé unalmasabb feladatokat sem
  • A rád bízott feladatokat gyorsan, pontosan és hibátlanul végzed el
  • Nem félsz kérdezni és visszakérdezni
  • Érdekelnek a lakberendezés világa és az online kereskedelem
  • Szereted megoldani a problémákat
  • Önnállóan tudsz dolgozni
  • Gyorsan tanulsz
  • Jól kezeled az embereket (egy csapattag segíti a munkádat a mindennapi feladatokban)

Amit nyújtani tudunk neked:

  • Jó hangulatot és egy összetartó csapatot
  • Legyél egy ambiciózus projekt része
  • Dolgozz egy nemzetközi, energikus és célorientált csapattal
  • Valódi felelősséggel rendelkezel az első naptól
  • Legyél önálló egy nyitott gondolkodású környezetben
  • Olyan helyet, ahol fejlődhetsz és szabadon dolgozhatsz olyan projekteken, amelyeken szeretnél
  • Teljesítményalapú bónuszt

    Munkaidő: Teljes munkaidő 8-17-ig

Állás, munka területe(i):

  • Ügyfélszolgálat, Vevőszolgálat
  • Telefonos ügyfélszolgálat
  • Teljes munkaidő

Szükséges tapasztalat:

  • 1-3 év szakmai tapasztalat

Szükséges nyelvtudás:

  • Nem igényel nyelvtudást

Munkavégzés helye:

2132 Göd, Ady-Endre u. 104

Jelentkezési határidő:

2017. 12. 31.

Többes adatkezelés, a jelentkezés elküldése előtt tájékozódjon a munkaadó adatkezelési szabályzatáról.

Jelentkezés módja:

Magyar nyelvű önéletrajzát és motivációs levelét fizetési igény megjelölésével küld el.

A hirdetés adatai:
  • Pozíció neve: Ügyfélszolgálati munkatárs (Senior)
  • Rövid pozíció név: Ügyfélszolgálati munkatárs
  • Hirdető cég: VEGA-IMPEX Kft.
  • Elsődleges kategória:
  • Terület: Pest megye
  • Város: Göd
  • Feladatok: Telefonon beérkező hívások udvarias, gyors és pontos fogadása és a felmerülő kérdések megválaszolása Live Chat és email üzenetek udvarias, gyors és pontos megválaszolása A beérkező panaszok magas szintű kezelése a vevői elégedettség fenntartása érdekében A vásárlókkal történő kapcsolattartás, értesítés esetleges készlethiányról, vagy készlet beérkezésről (csak igény esetén) Ügyfelek igényeinek és elvárasainak felismerése és rugalmas kezelése Ügyintézés, tanácsadás, segítségnyújtás Alkalmi jelleggel kisleltárok készítése Napi csomagok kiküldése A csomagfeladás ellenőrzése, hogy megfelelő a termékek helyesen kerüljenek kiküldésre A dropship megrendelések kezelése (a megrendelőtől érkezett rendelés után szállítótól történő rendelés) Probléma esetén felvenni a kapcsolatot a szállítási cégekkel és megoldást találni a problémára
  • Elvárások: Legalább 2-3 éves tapasztalat hasonló ügyfélszolgálati pozícióban Kiemelkedő kommunikációs készség szóban és írásban Nagyfokú precizitás és problémamegoldó képesség Jó helyesírás Kiemelkedően vevőközpontú hozzáállás Felhasználói szintű számítógépes ismeretek (Excel, Word, Outlook, stb.) Minden körülmények között nagyon sok türelem és barátságosság az ügyfelekkel
  • Elvárt végzettség: Középiskola
  • Elvárt nyelvismeret: Nem igényel nyelvtudást
  • Foglalkoztatás jellege: Teljes munkaidő
  • Szükséges tapasztalat: 1-3 év szakmai tapasztalat
  • Feladás dátuma: 2017-12-06
  • Értékelés: 5
  • Értékelők száma: 1
Állás, munka még: VEGA-IMPEX Kft.>