Tetszik Önnek ez az állás?
Jelentkezzen rá most!
Magyar kis- középvállalat
telephelyi ügyfélszolgálatára

ügyfélszolgálati munkatársat

keres, heti 20 órás részmunkaidőben.

Feladatok:

  • Kapcsolattartás az ügyfelekkel: ügyfélirányítás, ügyfelek ellátásának megszervezése, az ügyfélforgalomhoz kapcsolódó adminisztráció elvégzése.
  • Termékekhez kapcsolódó adminisztratív feladatok ellátása.
  • Ügyfélpanaszok, reklamációk kezelése.
  • Ügyfélfolyamatok támogatása.
  • Kapcsolattartás ügyfelekkel.
  • Statisztikák, kimutatások készítése.

Elvárások:

  • Minimum középfokú végzettség.
  • Minimum 3 éves adminisztrációs területen szerzett tapasztalat.
  • Alapfokú angol nyelvtudás.
  • Felhasználói szintű számítógép kezelési ismeretek (MS office)
  • Jó kommunikációs képesség, határozott fellépés.
  • Ügyfélorientált gondolkodásmód, empátiás készség.
  • Rendszerszemlélet, pontos adminisztráció.
  • Megbízhatóság, felelősségtudat, önálló munkavégzés.

Előny:

  • Kereskedelem terén szerzett tapasztalat

Állás, munka területe(i):

  • Adminisztráció, Asszisztens, Irodai munka
  • Adminisztrátor, Dokumentumkezelő
  • Ügyfélszolgálat, Vevőszolgálat
  • Telefonos ügyfélszolgálat
  • Vevőszolgálat
  • Részmunkaidő 4 óra

Szükséges tapasztalat:

  • 3-5 év szakmai tapasztalat

Szükséges nyelvtudás:

  • Angol - Alapfok/társalgási szint

Munkavégzés helye:

Budapest, IX. kerület

Jelentkezés módja:

Amennyiben ön szereti a kihívásokat, a mindennapi sikereket és fontos az ön számára a szakmai fejlődés, kérjük, küldje meg fényképes önéletrajzát a "Jelentkezem" gombra kattintva.

A hirdetés adatai:
  • Pozíció neve: Ügyfélszolgálati munkatárs
  • Rövid pozíció név: Ügyfélszolgálati munkatárs
  • Hirdető cég: Magyar kis- és középvállalat
  • Elsődleges kategória:
  • Terület: Budapest
  • Város: IX. kerület
  • Feladatok: Kapcsolattartás az ügyfelekkel: ügyfélirányítás, ügyfelek ellátásának megszervezése, az ügyfélforgalomhoz kapcsolódó adminisztráció elvégzése. Termékekhez kapcsolódó adminisztratív feladatok ellátása. Ügyfélpanaszok, reklamációk kezelése. Ügyfélfolyamatok támogatása. Kapcsolattartás ügyfelekkel. Statisztikák, kimutatások készítése.
  • Elvárások: Minimum középfokú végzettség. Minimum 3 éves adminisztrációs területen szerzett tapasztalat. Alapfokú angol nyelvtudás. Felhasználói szintű számítógép kezelési ismeretek (MS office) Jó kommunikációs képesség, határozott fellépés. Ügyfélorientált gondolkodásmód, empátiás készség. Rendszerszemlélet, pontos adminisztráció. Megbízhatóság, felelősségtudat, önálló munkavégzés.
  • Elvárt végzettség: Középiskola
  • Elvárt nyelvismeret: Angol
  • Foglalkoztatás jellege: Részmunkaidő 4 óra
  • Szükséges tapasztalat: 3-5 év szakmai tapasztalat
  • Feladás dátuma: 2018-05-16
  • Lejárati dátum: 2018-06-06
Állás, munka még: Magyar kis- és középvállalat>