A Központi Hitelinformációs Rendszer (KHR) akarva-akaratlanul együtt él mindannyiunkkal, és hatással van a jelenünk, sőt a jövőnk alakulására is. Az általa nyújtott szolgáltatást a világban általában Credit Bureau szolgáltatásnak nevezik, Magyarországon hitelreferencia szolgáltatás néven vált közismerté. Hazánkban egyetlen cég nyújt ilyen szolgáltatást:
 
a BISZ Zrt.
 
Dolgozz velünk

ügyfélszolgálati munkatárs

munkakörben!

    Az új munkatárs Ügyfélszolgálati csoportunk tagja lesz.

Főbb feladatok, amelyek várnak Rád:

  • A cég szolgáltatásainak ügyfélszintű ismerete, a szolgáltatásokra vonatkozó jogszabályok, külső és belső dokumentációk ismerete, azok változásainak nyomon követése, ami alapján a cég szolgáltatásaival összefüggő adatszolgáltatás, illetve annak ellenőrzése magas színvonalon elvégezhető
  • Az Ügyfélszolgálatra érkező telefonos, írásbeli és személyes megkeresések, felhasználói igények kiszolgálása
  • Kérdések megválaszolása, problémák megoldása a vonatkozó dokumentumok alapján
  • Adatszolgáltatási kérelmek feldolgozása, kiszolgáltatása, postai előkészítése
  • Hatósági megkeresések alapján adatszolgáltatás végzése
  • Adatreklamációk, Kifogások kezelése

Ideális jelölt vagy, ha az alábbi képességekkel, készségekkel rendelkezel:

  • Legalább középfokú végzettség, felsőfokú végzettség előnyt jelent
  • Haladó szintű számítógépes ismeretek irodai alkalmazások tekintetében (pl. Ms Office)
  • Jó kommunikációs készség (szóban és írásban)
  • Önálló munkavégzés
  • Precizitás
  • Megbízhatóság
  • Stressz tűrés
  • Magas szintű együttműködési képesség
  • Elkötelezettség, lojalitás
  • Feddhetetlen előélet

Előnyt jelenthet:

  • Pénzintézeti gyakorlat, KHR tapasztalatok
  • Szakképzettség (OKJ) – irodai asszisztens vagy pénzügyi ügyintéző
  • Ügyfélszolgálati területen szerezett minimum 2 éves szakmai tapasztalat
  • Angol nyelv ismerete

Amit kínálunk:

  • Felelősségteljes feladatok
  • Barátságos légkör, jó hangulatú csapat
  • Csendes, kertvárosi környezet
  • Részben rugalmas munkarend
  • Határozott idejű munkaviszony (1,5 év)
  • Versenyképes fizetés és kiemelkedő juttatási csomag

Állás, munka területe(i):

  • Adminisztráció, Asszisztens, Irodai munka
  • Adminisztrátor, Dokumentumkezelő
  • Ügyfélszolgálat, Vevőszolgálat
  • Telefonos ügyfélszolgálat
  • Teljes munkaidő

Szükséges tapasztalat:

  • Mindegy, vagy nem igényel tapasztalatot

Szükséges nyelvtudás:

  • Nem igényel nyelvtudást

Munkavégzés helye:

Budapest, XX. kerület

Jelentkezés módja:

Részletes szakmai önéletrajz és motivációs levél
Jelentkezéseket a 'Jelentkezem' gombon keresztül várjuk!