Rental Properties Center Kft.
  • Tiz éve sikeresen működő cégünk belvárosi apartmanok rövid távú bérbeadásával foglalkozik. Ügyfélszolgálati irodánkba keresünk új munkatársat az alábbi pozícióba:
  • Ügyfélszolgálati munkatárs (apartmanos cég)

    Főbb feladatok, munkák:

    • Front office feladatok ellátása, vendégek fogadása, Check-in, check-out lebonyolítása
    • Vendégekkel való kapcsolattartás telefonon és e-mailben
    • Foglalások rögzítése, foglalási rendszerek kezelése, számlázás, egyéb adminisztratív feladatok
    • Riportok, jelentések készítése
    • Apartmanok állapotának ellenőrzése

    Az álláshoz tartozó elvárások:

    • Folyékony angol nyelvtudás
    • Korábbi hasonló szakmai tapasztalat előny de nem feltétel
    • Nagyfokú önálloság
    • Vendég – és minőségközpontú gondolkodás
    • Pontos, precíz munkavégzés

    Az állás betöltéséhez előnyt jelent:

    • Hostware szállodai szoftver, Booking, Airbnb ismerete
    • Releváns szakmai tapasztalat
    • Angol nyelven kívül más idegen nyelv ismerete

    Amit kínálunk:

    • Versenyképes fizetés: 250.000 Ft (nettó) plusz jutalék
    • Idegen nyelv napi szintű használata szóban és írásban egyaránt
    • Normál munkarend, nincs éjszakai műszak, időnként hétvégére esik a munkavégzés napja

    Állás, munka területe(i):

    • Adminisztráció, Asszisztens, Irodai munka
    • Adminisztrátor, Dokumentumkezelő
    • Ügyfélszolgálat, Vevőszolgálat
    • Személyes ügyfélszolgálat
    • Telefonos ügyfélszolgálat
    • Teljes munkaidő

    Szükséges tapasztalat:

    • Mindegy, vagy nem igényel tapasztalatot

    Szükséges nyelvtudás:

    • Angol - Felsőfok/tárgyalóképes szint

    Munkavégzés helye:

    1061 Budapest, Székely Mihály utca 3.

    Havi nettó fizetési keret: 

    250 000 HUF

    Jelentkezés módja:

    Jelentkezni a lenti „Jelentkezem” gomb megnyomásával lehet!