Megbízónk szárazföldi és légi szállítás valamint raktározás területén is piacvezető szerepet tölt be világszerte.

Ügyfélszolgálati koordinátor

Feladatok:

  • Kapcsolattartás ügyfelekkel írásban, telefonon, gyakran angol nyelven is
  • Problémás termékek beérkezése esetén a megfelelő reklamációkezelési folyamat használata, a folyamatok felügyelete és végrehajtása/végrehajtatása, a területen lévő termékek nyomon követése a felmerült/felmerülő problémák hatékony megoldása érdekében
  • Beszállítási és kiszállítási rendelések kezelése, bevételezési és kiszállítási bizonylatok rendezése, iktatása
  • Az áruátvétel bizonylatainak teljes körű intézése (egyeztetés, igazolás, jegyzőkönyv készítés)
  • RF eszközök, fényképezőgépek, mérőműszerek nyomon követése
  • Leltározásban való részvétel
  • Heti, havi riportok, kimutatások rendszeres elkészítése és továbbítása vezetőség, valamint ügyfél részére
  • Számlamellékletek előkészítése
  • Munkavégzésének 70%-a raktári operációban, raktári területen történik

Elvárások:

  • angol magabiztos erős középfokú nyelvtudás szóban és írásban
  • erős Excel tudás, gyakorlat
  • felhasználói szintű számítógépes ismeretek (Microsoft Office)
  • stressz tűrés
  • precizitás
  • analitikus készség
  • megbízhatóság
  • jó kommunikációs készség

Előny:

  • raktári adminisztrációs folyamatokban szerzett tapasztalat
  • logisztikai ügyintéző végzettség

    Munkaidő: H-P 8:00-16:30, egy műszak

Állás, munka területe(i):

  • Szállítás, Beszerzés, Logisztika
  • Logisztikai ügyintéző, adminisztrátor
  • Raktározás, Készletezés
  • Ügyfélszolgálat, Vevőszolgálat
  • Telefonos ügyfélszolgálat
  • Teljes munkaidő

Szükséges tapasztalat:

  • Mindegy, vagy nem igényel tapasztalatot

Szükséges nyelvtudás:

  • Angol - Középfok/kommunikációképes szint

Munkavégzés helye:

Üllő

Jelentkezés módja:

Fényképes önéletrajzát a BRUTTÓ HAVI BÉRIGÉNY MEGJELÖLÉSÉVEL várjuk.