A DHL vezető szerepet tölt be a nemzetközi expressz, szállítmányozási és logisztikai piacon. Cégünk nemzetközi szinten és Magyarországon egyaránt folyamatosan fejlődik és növekszik. Ezért most csapatunkba

Ügyfélszolgálati csoportvezetői

pozícióba keresünk kollégát.

Feladatok:

  • Az ügyfélszolgálati ügyintézők munkájának irányítása (beleértve a munkaszervezést, a rendszeres célkitűzést és teljesítményértékelést, visszajelzéseket, képzéseket)
  • Az ügyfélszolgálati teljesítménymutatók folyamatos nyomonkövetése, a kitűzött célok elérésének biztosítása
  • Az ügyfélszolgálati folyamatok fejlesztése saját észrevételek és a munkatársak javaslatai alapján
  • A folyamatokban történő változtatások bevezetése a csoport napi gyakorlatába
  • Riportok, kimutatások készítése
  • Szoros együttműködés társosztályokkal
  • Egyéni és csoportos fejlesztések, tréningek tartása

Téged keresünk, ha:

  • kiemelkedő kommunikációs készséggel rendelkezel és ügyfélközpontú vagy,
  • vezetői képességekkel rendelkezel,
  • pozitív gondolkodásmód jellemző rád,
  • határozott és precíz vagy, valamint rendelkezel stressztűrő képességgel is,
  • szeretsz és tudsz is önállóan dolgozni,
  • gyorsan tudsz reagálni váratlan helyzetekre,
  • hatékony szervezőkészséggel rendelkezel
  • aktív, legalább középfokú angol nyelvtudásod van szóban és írásban
  • felhasználói szintű számítógépes ismeretekkel rendelkezel (Mircosoft Word, Excel, Outlook)
  • van már vezetői tapasztalod (előnyt jelent)

Juttatások:

  • Cafeteria, ajándék kártya
  • Negyedéves bónusz
  • Angol tanulási lehetőség
  • Élet és balesetbiztosítás
  • Éves fizetésemelés
  • Meghatározott edzőtermek használata

Miért csatlakozz hozzánk?

  • Biztos, hosszútávú munkalehetőség
  • Karrierépítés: folyamatos fejlődési és előrelépési lehetőségek
  • Piacvezető nemzetközi cég által nyújtott stabil háttér
  • Belső képzések

    Jelentkezési határidő: 2019.09.27.
    Kezdési időpont: 2019.10.01.
    Munkaidő: Heti 40 óra, hétfőtől péntekig változó kezdési idő 8:00-16:30 vagy 9:30-18:00

Állás, munka területe(i):

  • Ügyfélszolgálat, Vevőszolgálat
  • Ügyfélszolgálat, Ügyfélkapcsolat vezető
  • Teljes munkaidő

Szükséges tapasztalat:

  • Mindegy, vagy nem igényel tapasztalatot

Szükséges nyelvtudás:

  • Angol - Középfok/kommunikációképes szint

Munkavégzés helye:

Budapest, 1185 BUD Nemzetközi Repülőtér, 302. épület

Jelentkezés módja:

Jelentkezni a "Jelentkezem" gombra kattintva lehet.