Szeretsz az embereknek segíteni, nehéz helyzetben megoldást nyújtani számukra, és ezek mellett jó vagy abban, hogy egy csapat működését is koordináld?

 

Gyere, és dolgozz az ország egyik piacvezető assistance szolgáltatójánál! Cégünk brand videóját itt tekintheted meg:

Jelentkezz, és legyél a budapesti irodánkban

Ügyfélszolgálati csoportvezető (Budapest)

(Budapest)

a magas szintű professzionális segítségnyújtó szolgáltatásokat biztosító, Generali cégcsoporthoz tartozó, 5 x Business Superbrands díjas

EUROP ASSISTANCE MAGYARORSZÁG KFT-nél!

Téged keresünk, ha

  • kiemelkedő kommunikációs készségekkel, magabiztos magyar, angol nyelvtudással rendelkezel szóban és írásban egyaránt
  • legalább 1 év csoportvezetői munkatapasztalatod van
  • ügyfélkapcsolati, ügyfélszolgálati tevékenységben szereztél már tapasztalatot, és továbbra is örömmel dolgoznál ezen a területen
  • empátia, ügyfél-, és sikerorientált gondolkodás jellemez
  • kellően határozott, megbízható, precíz és felelősségteljes vagy
  • képes vagy gyors döntéseket hozni váratlan helyzetekben, jó problémamegoldó vagy, és nem okoz gondot motiválni egy csapatot.

Az alábbi feladatok várnak rád:

  • call center csapatunk napi munkájának koordinálása, vezetői- és szakmai támogatása
  • szükség esetén oktatási feladatok ellátása
  • aktív részvétel belső folyamatok, szabályozások kialakításában, bevezetésében
  • beérkező ügyféligények és bejelentések feldolgozása, elbírálása, kezelése
  • telefonos segítségnyújtási szolgáltatás megszervezése, koordinálása
  • napi szintű kapcsolattartás a megbízókkal, partnerekkel.

Minket keresel, ha:

  • szereted az izgalmas, változatos feladatokat.
  • szeretsz emberekkel dolgozni, illetve csapatot is hatékonyan tudsz koordinálni.
  • szeretnél tagja lenni egy olyan csapatnak, amely ügyfelek számára nyújt kiemelkedő assistance szolgáltatást

A közös célok eléréshez a Europ Assistance Magyarország Kft. az alábbiakat biztosítja:

  • aktív, támogató csapat, multinacionális stabil háttér.
  • bejelentett munkaviszony, hosszú távú munkalehetőség.
  • szakmai fejlődési lehetőség (pl.: folyamatos belső továbbképzések, tréningek)
  • rugalmas munkarend
  • negyedéves teljesítményértékelési bónuszrendszer és béren kívüli juttatások
  • rövidlejáratú munkahelyi kölcsön lehetősége.
  • hazautazási támogatás.
  • belső ajánlás díjazás fejében.
  • céges rendezvények (születésnapi-, karácsonyi-, csapatépítő összejövetelek; stb.)
  • egészségmegőrző szolgáltatások:
    • Céges,egészségügyi alapellátásokra vonatkozó magánbiztosítás,
    • All You Can Move rekreációs kártya igénybevételének lehetősége.

Munkavégzés helye:

Budapesten a XIII. kerület Váci út 32-36.,

Állás, munka területe(i):

  • Ügyfélszolgálat, Vevőszolgálat
  • Telefonos ügyfélszolgálat
  • Ügyfélszolgálat, Ügyfélkapcsolat vezető
  • Üzleti támogató központok
  • Csoportvezető

Szükséges tapasztalat:

  • 1-3 év szakmai tapasztalat

Szükséges végzettség:

  • Középiskola

Szükséges nyelvtudás:

  • Angol (Középfok/kommunikációképes szint)

Foglalkoztatás jellege:

  • Teljes munkaidő

Munkavégzés helye:

Budapest

Jelentkezés módja:

Jelentkezésedet kíváncsian várjuk magyar és angol nyelvű szakmai pályázat által a "Jelentkezem" gombra kattintva.