Balatoni Hajózási Zrt.

Ügyfélszolgálati csoportvezető

A BAHART Zrt. a balatoni hajózás meghatározó szereplője. Történelme, több mint 170 évre nyúlik vissza, amikor megálmodták a balatoni gőzhajózás alapjait.
Hagyományait, fejlődését generációk kísérték figyelemmel, álmodták tovább, lettek a Balaton és vele a hajózás szerelmesei.
Nekik, és a felnővő új generációknak köszönhetően mára cégünk minden Balatont szerető ember életének részesévé vált. Legyen szó egy vidám családi sétahajózásról, vagy csak egy fiatalos gyorshajózásról két fesztivál között, esetleg békés ringatózásról egy vitorláson.
1846-ban egy álommal kezdődött, álmodjuk most közösen tovább, csatlakozz Csapatunkhoz!
 
 

Főbb feladatok, munkák:

  • A Társasághoz különböző ügyintézési csatornákon (telefon, személyes, írásbeli) érkező ügyfélmegkeresések szakszerű kezelésének megszervezése, koordinálása, ellenőrzése, felügyelete.
  • A vitorláshely bérlők adatainak nyilvántartásával, adatváltozások nyomon követésével, ellenőrzésével kapcsolatos feladatok megszervezése, felügyelete az adatvédelmi szabályok betartásával.
  • A BAHART Ügyfélközpontban dolgozó munkatársak munkájának szervezése, felügyelete.
  • A vitorláskikötői dokumentációk naprakész vezetésének és adatszolgáltatásának felügyelete.
  • Közreműködés az BAHART Ügyfélközpont kompetenciájába tartozó ügyek operatív ügyintézésében.
  • A vitorlás kikötőhelyek értékesítésében aktív részvétel a vitorláskikötő üzemeltetési ágazattal egyeztetve.
  • Részvétel a területen dolgozó munkatársak képzésének, tréningjeinek tematika kialakításában, illetve a szervezésben, lebonyolításban.

Az álláshoz tartozó elvárások:

  • legalább középfokú végzettség
  • felhasználói szintű számítógépes ismeretek
  • precíz, pontos, terhelhető személyiség
  • kiváló kapcsolatteremtő és kommunikációs készség, ügyfélközpontú hozzáállás
  • kreatív, türelmes, változásokra nyitott, stressztűrő személyiség
  • jó vezetői-és szervező készség,

Állás, munka területe(i):

  • Ügyfélszolgálat, Vevőszolgálat
  • Ügyfélszolgálat, Ügyfélkapcsolat vezető

Szükséges tapasztalat:

  • Nem igényel tapasztalatot

Szükséges végzettség:

  • Középiskola

Szükséges nyelvtudás:

  • Nem igényel nyelvtudást

Foglalkoztatás jellege:

  • Teljes munkaidő

Egyéb juttatások:

Éves bónusz / mozgóbér, Mobiltelefon

Munkavégzés helye:

8600 Siófok, Krúdy sétány 2.

Jelentkezés módja:

önéletrajz