Ügyfélkapcsolati munkatárs (követeléskezelés)

E.ON Ügyfélszolgálati Kft. | Határozatlan idejű | Teljes munkaidős

Feladatok

  • Társasághoz beérkező, lejárt követelésekhez kapcsolódó megkeresések feldolgozása
  • Kérelmek, javaslatok előterjesztése, megállapodások és egyezségek megkötése, valamint válaszlevelek, tájékoztató és felszólító levelek elkészítése.
  • Befizetésigazolások kezelése
  • Reklamáció és panaszkezelés
  • Társszervezeti támogatás
  • Megbeszéléseken részvétel, kapcsolattartás az illetékes szakterületekkel
  • Behajtási eljárásokkal kapcsolatos rögzítési és adminisztratív feladatok ellátása (SAP rendszer) 
  • Szakmai ismeretek fejlesztése és szinten tartása
  • Önálló és csapatban való munkavégzés
  • Területhez és üzletághoz kapcsolódó törvények, szabályozások átfogó, naprakész ismerete, a változások követése

Elvárások

  • Középfokú végzettség
  • MS Office programok, ismerete és  gyakorlott kezelése
  • Türelmes és ügyfélcentrikus kommunikáció, határozott, dinamikus fellépés
  • Teljesítmény- és sikerorientált hozzáállás
  • Rugalmasság, eredményorientáltság
  • Önálló munkavégzés, együttműködési hajlandóság
  • Monotonitástűrési képesség
  • Online oktatáson történő részvétel, szakmai ismeretek elsajátítása, tanulási hajlandóság

Előnyt jelent

  • Pénzügyi szakirányú végzettség
  • Pénzügyi vagy behajtási területen szerzett tapasztalat
  • Windows, MS Office, Power Point magas szintű napi használata

Amit kínálunk:

  • Havi fix bérjuttatás (alapbér 15%-a)
  • Éves bónusz
  • Egyénre szabható éves cafeteria keret
  • Tervezhető munkaidő-beosztás 
  • Önkéntes nyugdíjpénztári hozzájárulás
  • Korlátlan járóbeteg ellátás, célzott szűrővizsgálatok
  • Áramdíj kedvezmény
  • Korlátlan belföldi mobiltelefon használat
  • Kedvezményes üdülési lehetőség

Kapcsolat

El tudod képzelni magad a fenti pozícióban? Várjuk pályázatodat, alakítsuk együtt a jövő energiavilágát! Látogass el karrieroldalunkra is, ahol hasznos információkat találsz a kiválasztási folyamatunkkal kapcsolatban.

Állás, munka területe(i):

  • Ügyfélszolgálat, Vevőszolgálat
  • Kintlévőség kezelő
  • Telefonos ügyfélszolgálat
  • Pénzügy, Könyvelés
  • Követelés kezelés, Behajtás

Szükséges tapasztalat:

  • Nem igényel tapasztalatot

Szükséges végzettség:

  • Középiskola

Szükséges nyelvtudás:

  • Nem igényel nyelvtudást

Foglalkoztatás jellege:

  • Teljes munkaidő

Munkavégzés helye:

Debrecen

Együtt alakítjuk a jövő energiavilágát!

Az új E.ON vállalatcsoport az európai energiahálózatok és az energiával kapcsolatos infrastruktúra egyik legerősebb üzemeltetője, és korszerű ügyfélmegoldások szolgáltatója több mint 50 millió ügyfél számára. Összesen több mint 75 000 munkatársunk van 15 országban. Így ideális helyzetből segíthetjük elő az európai energiafordulatot. Két fenntartható növekedési területre összpontosítva, és az innogy felvásárlásával az E.ON teljes mértékben elkötelezi magát az energiavilág alapvető átalakulása mellett. Európa egyik legnagyobb energetikai szolgáltatójaként aktívan vezetjük az energiafordulatot Magyarországon és Európában. A két vállalat szakértelmének egyesítése az E.ON-t úttörővé teszi az új és innovatív energiamegoldások kidolgozásában, és lehetővé teszi, hogy az energiaszektor legtehetségesebb munkatársai dolgozzanak nálunk.