Az E.ON Ügyfélszolgálati Kft. új munkatársat keres szolnoki irodájába az alábbi pozícióba

Ügyfélkapcsolati értékesítő munkatárs

Feladatok:

  • Személyes ügyfélmegkeresések kezelése az ügyfélszolgálati irodában.
  • Fiókirodákban történő önálló, teljeskörű ügyfélkiszolgálás.
  • Értékesítési feladatok ellátása.
  • Szolgáltatásokhoz kapcsolódó információk ismerete és bemutatása.
  • Aktív részvétel a szervezet munkájában, egyes szakmai feladatok teljes körű, önálló vitele.
  • Munkaköréhez kapcsolódó rendszerek, törvények, szabályozások összefüggéseinek átfogó, naprakész ismerete.

Elvárások:

  • Középfokú végzettség (gimnáziumi vagy szakközépiskolai érettségi),
  • ügyfélkapcsolati területen szerzett szakmai tapasztalat előny,
  • kiváló kommunikációs, érvelési készség,
  • jó terhelhetőség, nagy munkabírás, célorientáltság,
  • Microsoft Office programok (Excel, World) felhasználói szintű ismerete (SAP ismeret előny)
  • B kategóriás jogosítvány, utazási hajlandóság (heti 2 nap a vidéki fiókirodában)
  • teljesítményorientált, ügyfélközpontú szemlélet.

Amit kínálunk:

  • Kollégáinkban hosszútávon gondolkodunk, ezért 15 %-os fix bérjuttatást biztosítunk, az alapbéren felül.
  • Elismerjük és értékeljük a teljesítményt, amit éves bónusszal jutalmazunk.
  • Széleskörűen felhasználható és egyénre szabható versenyképes cafeteria keretet (SZÉP kártya; készpénz; egészség- és nyugdíjpénztári munkáltatói hozzájárulás; lakáscélú támogatás) kínálunk.
  • Kedvezményes áramvételezési lehetőséget biztosítunk.
  • Felelős munkáltatóként fontos számunkra a munkavállalóink egészségének megőrzése, ezért minden munkatársunk számára kiegészítő egészségügyi biztosítást és járóbeteg-ellátást biztosítunk nemzetközi biztosító partnerünkön keresztül, mely családtagokra is kiterjeszthető.

Rólunk:

    A pozíció betöltésére megváltozott munkaképességű pályázók jelentkezését is várjuk.

    Az E.ON Ügyfélszolgálati Kft. fő feladata az ügyfélszolgálati csatornák működtetése, melyeken keresztül az ügyfelek kapcsolatba léphetnek az E.ON értékesítési és hálózati szakterületeivel. Amikor az ügyfelek telefonon, személyesen vagy a regisztrált partneri rendszeren keresztül keresik meg az E.ON-t, akkor az E.ON Ügyfélszolgálati Kft. munkatársaival kerülnek kapcsolatba. Emellett az E.ON Ügyfélszolgálati Kft. feladatai közé tartozik a számlázás, a folyószámla-kezelés, a kintlévőség-kezelés, a belső szabályozási funkciók ellátása, valamint egyes értékesítési csatornák működtetése.

Állás, munka területe(i):

  • Értékesítés, Kereskedelem
  • Értékesítési munkatárs
  • Ügyfélszolgálat, Vevőszolgálat
  • Személyes ügyfélszolgálat
  • Teljes munkaidő

Szükséges tapasztalat:

  • Mindegy, vagy nem igényel tapasztalatot

Szükséges nyelvtudás:

  • Nem igényel nyelvtudást

Munkavégzés helye:

Szolnok

Vegye fel a munkaadóval a közvetlen kapcsolatot a jelentkezem gombra kattintva.