Finance Sales Hungary Kft.
Back office területre keressük bővülő csapatunk legújabb tagját az alábbi munkakörbe:

Ügyfélkapcsolati adminisztrátor

Főbb feladatok, munkák:

  • Pénzügyi termékek/szolgáltatások igényléseinek ellenőrzése
  • Megfelelő igénylés továbbítása a partner részére
  • Hiányzó dokumentumok bekérése az igénylőtől
  • Ügyfeleink kérdéseinek gyors és szakszerű megválaszolása (nem értékesítés)
  • A munkafolyamat alatt mind szóban, mind írásban történő egyeztetések adminisztrálása a dokumentumkezelő rendszerben
  • Adategyeztetés (telefonon és írásban)

Az álláshoz tartozó elvárások:

  • Rendelkezz legalább középfokú végzettséggel
  • Adminisztrálj pontosan és légy kifejezetten precíz a munkádra
  • Felhasználói szintű számítástechnikai tudásra is szükséged lesz

Amit kínálunk:

  • Fix alapbér, Bruttó 255.000 Ft + (Bónuszok, egyéb juttatások)
  • Barátságos, motivált, jó humorú csapat
  • 8 órás munkaidő hétfőtől – péntekig
  • Határozatlan idejű, alkalmazotti jogviszony
  • Stabil, hosszú távú munkalehetőség
  • Azonnali munkakezdés

Állás, munka területei:

  • Adminisztráció, Asszisztens, Irodai munka
  • Adminisztrátor, Dokumentumkezelő
  • Bank, Biztosítás, Bróker
  • Elemzés
  • Üzleti támogató központok
  • Ügyféltámogatás, Adminisztráció

Munkavégzés helye:

XIV. kerület

Jelentkezés az állásra:

Amennyiben hirdetésünk felkeltette érdeklődésedet, kérjük, küldd el az önéletrajzodat a „Jelentkezem” gombra kattintva!