
Finance Sales Hungary Kft.
Back office területre keressük bővülő csapatunk legújabb tagját az alábbi munkakörbe:
Ügyfélkapcsolati adminisztrátor
Főbb feladatok, munkák:
- Pénzügyi termékek/szolgáltatások igényléseinek ellenőrzése
- Megfelelő igénylés továbbítása a partner részére
- Hiányzó dokumentumok bekérése az igénylőtől
- Ügyfeleink kérdéseinek gyors és szakszerű megválaszolása (nem értékesítés)
- A munkafolyamat alatt mind szóban, mind írásban történő egyeztetések adminisztrálása a dokumentumkezelő rendszerben
- Adategyeztetés (telefonon és írásban)
Az álláshoz tartozó elvárások:
- Rendelkezz legalább középfokú végzettséggel
- Adminisztrálj pontosan és légy kifejezetten precíz a munkádra
- Felhasználói szintű számítástechnikai tudásra is szükséged lesz
Amit kínálunk:
- Fix alapbér, Bruttó 255.000 Ft + (Bónuszok, egyéb juttatások)
- Barátságos, motivált, jó humorú csapat
- 8 órás munkaidő hétfőtől – péntekig
- Határozatlan idejű, alkalmazotti jogviszony
- Stabil, hosszú távú munkalehetőség
- Azonnali munkakezdés
Állás, munka területei:
- Adminisztráció, Asszisztens, Irodai munka
- Adminisztrátor, Dokumentumkezelő
- Bank, Biztosítás, Bróker
- Elemzés
- Üzleti támogató központok
- Ügyféltámogatás, Adminisztráció
Munkavégzés helye:
XIV. kerület
Jelentkezés az állásra:
Amennyiben hirdetésünk felkeltette érdeklődésedet, kérjük, küldd el az önéletrajzodat a „Jelentkezem” gombra kattintva!
