Tetszik Önnek ez az állás?
Jelentkezzen rá most!

ÜGYFÉLGAZDA ASSZISZTENS

    Piacvezető nemzetközi kockázatkezelési és biztosítási tanácsadó cég

    ÜGYFÉLGAZDA ASSZISZTENS
    pozícióba keres szakembert.

Feladat meghatározás:

    A gépjármű biztosítási káreseményekkel összefüggő adatok naprakész adminisztrációja a cég által használt ügyfél adminisztrációs rendszerek segítségével, ügyfélkiszolgálás elősegítése a cég szakmai normái szerint, a gépjármű kárrendező kollégákkal szoros együttműködésben.

Feladatkör:

  • Gondoskodik a megfelelő káradminisztrációról
  • A kárrendező kollégák kérésre adatokat szolgáltat, folyamatosan tájékoztatja őket a káresemények rögzítettségének állapotáról.
  • Ügyfél kapcsolatok támogatása
  • Ellenőrzi, hogy a kárrendezéshez szükséges dokumentumok beérkeztek-e és a rendszerbe feltölti azokat.
  • A hiányzó dokumentumok beszerzéséről egyeztet a kárrendező kollégákkal
  • Az elektronikusan beérkezett káranyagokat továbbítja a biztosítók erre a célra kifejlesztett elektronikus felületére
  • Eredeti káranyagok biztosító részére történő továbbküldése
  • Fejleszti iparági és szakmai ismereteit, képességeit különös tekintettel a kárrendezés adminisztrációs folyamataira, az átfutási idők csökkentése, a hatékonyság növelése, valamint az ügyfélkiszolgálás folyamatos javítása érdekében. Csoportvezető irányítása alatt dolgozik, felkérésére egyéb, a fentiekben nem részletezett káradminisztrációval, kárügyintézéssel összefüggő feladatokat is ellát

Ideális jelölt profil:

  • Iskolai végzettség: érettségi
  • Minimum 1 év adminisztrációs, és/vagy ügyfélkezelési szakmai tapasztalat
  • MS Office szoftverek, főként MS Excel magabiztos alkalmazása, önálló számítógépes munkavégzés
  • Ügyfélközpontú szemléletmód
  • Szervezőkészség és időgazdálkodás
  • Csapatmunkára való készség és hatékony kommunikációs készség
  • Pontos és precíz munkavégzés

Amit a cég kínál:

  • Izgalmas és kihívásokkal teli munkakör
  • Vidám és összetartó csapat
  • Cafeteria juttatások
  • Teljesítmény bónusz
  • Céges mobiltelefon

Egyéb információ az állásról:

  • A jelentkezéseket magyar nyelvű önéletrajzzal, valamint bruttó fizetési igény megjelölésével várjuk!

Állás, munka területe(i):

  • Adminisztráció, Asszisztens, Irodai munka
  • Adminisztrátor, Dokumentumkezelő
  • Ügyfélszolgálat, Vevőszolgálat
  • Telefonos ügyfélszolgálat
  • Vevőszolgálat
  • Teljes munkaidő

Szükséges tapasztalat:

  • 1-3 év szakmai tapasztalat

Szükséges nyelvtudás:

  • Nem igényel nyelvtudást

Munkavégzés helye:

Budapest

Az állás kezdésének várható időpontja:

2018. 02. 15.

Jelentkezés módja:

BECK & PARTNERS International HR Consulting
H - 1119 Budapest, Bártfai utca 15-17.
Tel.: +36-1/371-0972 | Fax: +36-1/371-0973
bap.hu

A hirdetés adatai:
  • Pozíció neve: Ügyfélgazda asszisztens
  • Hirdető cég: BECK AND PARTNERS Kft.
  • Elsődleges kategória:
  • Terület: Budapest
  • Feladatok: Gondoskodik a megfelelő káradminisztrációról A kárrendező kollégák kérésre adatokat szolgáltat, folyamatosan tájékoztatja őket a káresemények rögzítettségének állapotáról. Ügyfél kapcsolatok támogatása Ellenőrzi, hogy a kárrendezéshez szükséges dokumentumok beérkeztek-e és a rendszerbe feltölti azokat. A hiányzó dokumentumok beszerzéséről egyeztet a kárrendező kollégákkal Az elektronikusan beérkezett káranyagokat továbbítja a biztosítók erre a célra kifejlesztett elektronikus felületére Eredeti káranyagok biztosító részére történő továbbküldése Fejleszti iparági és szakmai ismereteit, képességeit különös tekintettel a kárrendezés adminisztrációs folyamataira, az átfutási idők csökkentése, a hatékonyság növelése, valamint az ügyfélkiszolgálás folyamatos javítása érdekében. Csoportvezető irányítása alatt dolgozik, felkérésére egyéb, a fentiekben nem részletezett káradminisztrációval, kárügyintézéssel összefüggő feladatokat is ellát
  • Elvárások: Iskolai végzettség: érettségi Minimum 1 év adminisztrációs, és/vagy ügyfélkezelési szakmai tapasztalat MS Office szoftverek, főként MS Excel magabiztos alkalmazása, önálló számítógépes munkavégzés Ügyfélközpontú szemléletmód Szervezőkészség és időgazdálkodás Csapatmunkára való készség és hatékony kommunikációs készség Pontos és precíz munkavégzés
  • Elvárt végzettség: Középiskola
  • Elvárt nyelvismeret: Nem igényel nyelvtudást
  • Foglalkoztatás jellege: Teljes munkaidő
  • Szükséges tapasztalat: 1-3 év szakmai tapasztalat
  • Feladás dátuma: 2018-01-12
Állás, munka még: BECK AND PARTNERS Kft.>