Budapesti székhelyű, nemzetközi hálózattal rendelkező tanácsadó cég keres

TRANSZFERÁR TANÁCSADÓ, ASSZISZTENS

munkatársat

Elvárások:

  • Felsőfokú gazdasági végzettség
  • Stabil szakmai angol és/vagy német nyelvtudás
  • Felhasználói szintű számítógépes ismeretek (MS Office)
  • Gyors és precíz munkavégzés
  • Logikus gondolkodásmód és az önfejlesztés igénye

Előny:

  • Transzferár területen szerzett ismeret, tapasztalat
  • Felsőfokú tanulmányok során szerzett adózási/számviteli tudás, tapasztalat
  • Megkezdett adótanácsadói tanfolyam vagy már megszerzett adótanácsadói végzettség

Feladat:

  • Részvétel transzferár dokumentációk elkészítésében
  • Transzferár tanácsadás és adminisztráció elsősorban külföldi tulajdonban lévő ügyfeleink számára
  • Transzferár üzletág vezetőjének és más tapasztalt szakértők munkájának szakmai támogatása
  • Kapcsolattartás és együttműködés partner tanácsadói irodáinkkal

Amit ajánlunk:

  • Remek munkahelyi légkör, kiváló munkahelyi környezet, dinamikusan fejlődő fiatal csapat
  • Tapasztalatszerzés, szakmai tréningek, szakmai fejlődés, előrelépés lehetősége
  • Stabil munkahely egy nemzetközi hátterű vállalatnál
  • Versenyképes fizetés

Állás, munka területe(i):

  • Adminisztráció, Asszisztens, Irodai munka
  • Szakmai asszisztens
  • Pénzügy, Könyvelés
  • Adótanácsadó, Szakértő
  • Elemző, Tanácsadó
  • Teljes munkaidő

Szükséges tapasztalat:

  • Mindegy, vagy nem igényel tapasztalatot

Szükséges nyelvtudás:

A felsoroltak közül bármelyik:

  • Angol - Középfok/kommunikációképes szint
  • Német - Középfok/kommunikációképes szint

Munkavégzés helye:

Budapest

Jelentkezés módja:

Amennyiben hirdetésünk felkeltette érdeklődését, önéletrajzát magyar és idegen nyelven a lenti "Jelentkezem" gombon keresztül várjuk.