Budapesti székhelyű, nemzetközi hálózattal rendelkező tanácsadó cég keres

Transzferár adózási adminisztrációs területre

munkatársat.

    Transzferár adótanácsadói csapatunk munkájának támogatására olyan munkatársat keresünk, aki kedvet érez túlnyomó részben külföldi ügyfeleink adózási feladatainak, adminisztrációs és bevallási kötelezettségeinek teljesítése kapcsán felmerülő adminisztratív tevékenységek elvégzéshez.

Elvárások:

  • Felhasználói szintű számítógépes ismeretek – kiemelten Excel, illetve Word és Outlook, Google keresés
  • Pontos, precíz munkavégzés
  • Megbízhatóság, felelős gondolkozás
  • Német és/vagy angol nyelvtudás

Előny:

  • IT rendszerek és számítógép hálózatok ismerete
  • Könyvelési, adózási alapok ismerete

Feladatok:

  • Kutatás, keresés Interneten ill. adatbázisokban, adatbázisok kezelése
  • Egyéb adminisztrációs és iratrendezési feladatok

Lehetséges:

  • Teljes vagy részmunkaidős munkavégzés

Állás, munka területe(i):

  • Pénzügy, Könyvelés
  • Adótanácsadó, Szakértő
  • Pénzügyi asszisztens, Munkatárs
  • Teljes munkaidő
  • Részmunkaidő 6 óra
  • Részmunkaidő 4 óra

Szükséges tapasztalat:

  • Mindegy, vagy nem igényel tapasztalatot

Szükséges nyelvtudás:

A felsoroltak közül bármelyik:

  • Angol - Középfok/kommunikációképes szint
  • Német - Középfok/kommunikációképes szint

Munkavégzés helye:

Budapest

Jelentkezés módja:

Amennyiben hirdetésünk felkeltette érdeklődését, küldje elönéletrajzát magyar és idegen nyelven a „Jelentkezem” gomb megnyomásával !