Az Antenna Hungária Zrt. a hazai telekommunikációs szektor egyik meghatározó szereplője, mely ügyfeleinek széles körű szolgáltatásokat nyújt, a távközlési szolgáltatásoktól kezdve, a rádiós és televíziós műsorszóráson át a műsorgyártási, rendezvénytechnikai és rendezvényszervezési szolgáltatásokig. Több, mint 500 munkatárssal országos lefedettséggel kínáljuk szolgáltatásainkat.

Munkatársat keresünk határozott időre

Titkárságvezető

pozícióba

Fő feladatok:

  • a vezérigazgató és a vezérigazgató-helyettes munkájának teljes körű adminisztratív támogatása, határidők nyomon követése
  • a vállalatirányítási igazgatósághoz tartozó osztályok adminisztratív támogatása
  • a vezérigazgató és a vezérigazgató-helyettes naptárának kezelése, értekezletek és találkozók szervezése
  • a vezérigazgató és a vezérigazgató-helyettes utazásainak szervezésével kapcsolatos egyeztetés, az utazás során felmerülő kérdések kezelése
  • a titkárságra érkező vendégek, ügyfelek fogadása
  • a titkárságra érkező iratok érkeztetése, iktatása, továbbítása, telefonhívások kezelése
  • a titkárság kisebb beszerzéseinek (pl. irodaszer, reprezentációs keret terhére történő beszerzések) koordinálása
  • partnertalálkozók szervezésében való részvétel (pl. ellátás, helyszín kiválasztása; partnerlista összeállítása, meghívók kiküldése, visszajelzések kezelése, belső szervezőkkel való kapcsolattartás)
  • céges rendezvényekhez résztvevői lista összeállítása és visszajelzés kezelése
  • igény szerint magyar és angol nyelvű beszámolók, jelentések, kimutatások, prezentációk előkészítése, megbeszélés emlékeztetőinek az elkészítése, projektfeladatok adminisztratív támogatása
  • reprezentációs célú ajándékok kézbesítésének a megszervezése, partnerlista összeállítása, futárszolgálattal való kapcsolattartás

Elvárások:

  • felsőfokú végzettség
  • felsővezetői asszisztenciában szerzett tapasztalat
  • középfokú angol nyelvtudás szóban és írásban egyaránt
  • adminisztratív feladatok elvégzésében, prezentációk elkészítésében, szervezési feladatokban szerzett tapasztalat
  • MS Office felhasználói szintű ismerete
  • megbízhatóság, feddhetetlenség
  • precíz, pontos munkavégzés
  • talpraesett, proaktív személyiség
  • kiváló szervező, probléma felismerő és megoldó készség
  • jó kommunikációs készség
  • terhelhetőség, stressztűrő képesség

Amit kínálunk:

  • változatos, kihívást jelentő szakmai feladatok
  • versenyképes jövedelem
  • széleskörű béren kívüli juttatások (SZÉP kártya, nyugdíjcélú megtakarítás támogatása, egészségbiztosítási szolgáltatás, balesetbiztosítás)
  • befogadó, családias, összetartó közösség, támogató csapat
  • továbbképzési és fejlődési lehetőség
  • sportolási lehetőség
  • jól felszerelt, modern irodai környezet mellett lehetőség otthoni munkavégzésre

Állás, munka területe(i):

  • Adminisztráció, Asszisztens, Irodai munka
  • Személyi asszisztens
  • Titkárnő, Titkár
  • Irodavezető

Szükséges tapasztalat:

  • 1-3 év szakmai tapasztalat

Szükséges végzettség:

  • Főiskola

Szükséges nyelvtudás:

  • Angol (Középfok/kommunikációképes szint)

Foglalkoztatás jellege:

  • Teljes munkaidő

Munkavégzés helye:

Budapest - XI. kerület

Jelentkezés módja:

Jelentkezni lehet a lenti "Jelentkezem" gombra kattintva.