
A Károli Gáspár Református Egyetem
Gazdasági Igazgatósága
munkatársat keres
Gazdasági Igazgatósága
munkatársat keres
titkársági ügyintéző
munkakörbe
a három fős Titkárság keretén belül a Károli Gáspár Református Egyetem Gazdasági Igazgatóságán, amely a teljes egyetemi – 5 karból álló, 11 telephelyen működő, több mint 600 fős - szervezet pénzügyi, humángazdálkodási, üzemeltetési és gazdálkodási központja.
A Titkárság kezeli a Gazdasági Igazgatóság kimenő és bejövő levelezését, közreműködik szervezési és napi ügyintézési feladatokban, vendégek fogadásában és megbeszélések előkészítésében a Gazdasági Igazgató munkájának támogatása mellett. Operatív feladatok önálló elvégzésére és ügyintézésben felmerülő gyakorlatias problémamegoldásra képes jelentkezőket keresünk. A munkakör azonnal betölthető.
A Titkárság kezeli a Gazdasági Igazgatóság kimenő és bejövő levelezését, közreműködik szervezési és napi ügyintézési feladatokban, vendégek fogadásában és megbeszélések előkészítésében a Gazdasági Igazgató munkájának támogatása mellett. Operatív feladatok önálló elvégzésére és ügyintézésben felmerülő gyakorlatias problémamegoldásra képes jelentkezőket keresünk. A munkakör azonnal betölthető.
Feladatok:
-
Általános irodai ügyintézői feladatok, ezek közül kiemelt:
- iktatási és iratkezelési feladatok (kimenő és bejövő posta kezelése, irattározás)
- telefonhívások kezelése angol nyelven is
- jegyzőkönyvek, emlékeztetők készítése
- vendégek fogadása, az iroda rendjének fenntartása
- programszervezés
- megbízási szerződések kezelése, hozzá kapcsolódó igazolások készítése
- beszerzés (irodaszerek, reprezentációs termékek, nyomdai munkák)
- nyilvántartások készítése és naprakészen tartása
- határidős és ad hoc feladatok gyors és precíz elvégzése
Elvárások:
- több éves operatív ügyintézésben/ titkársági területen munkatapasztalat
- középfokú iskolai végzettség
- MS Office magabiztos ismerete (Word, Excel, PowerPoint)
- proaktivitás (kezdeményezőkészség és felelősségvállalás)
- magas fokú kommunikációs készség
- önálló feladatmegoldási készség
- jó rendszerező készség, precizitás
- gyors, kreatív gondolkodás
- jó stressztűrő képesség, terhelhetőség
Előny:
- felsőfokú iskolai végzettség
- vezető mellett személyi asszisztensként szerzett tapasztalat
- további idegen nyelv középfokú és aktív ismerete
- Poszeidon iktató program ismerete
- felsőoktatási intézményben szerzett tapasztalat
Állás, munka területe(i):
- Adminisztráció, Asszisztens, Irodai munka
- Titkárnő, Titkár
- Teljes munkaidő
Szükséges tapasztalat:
- 1-3 év szakmai tapasztalat
Szükséges nyelvtudás:
- Nem igényel nyelvtudást
Munkavégzés helye:
Budapest, 1091 Kálvin tér 7/A.
Jelentkezés módja:
A fényképes önéletrajzát bruttó fizetési igényét, valamint a levél tárgyában a pályázó nevével és a megpályázott pozíció megjelölésével várjuk a "jelentkezem" gombon keresztül.