A Károli Gáspár Református Egyetem
Gazdasági Igazgatósága
munkatársat keres

titkársági ügyintéző

munkakörbe

    a három fős Titkárság keretén belül a Károli Gáspár Református Egyetem Gazdasági Igazgatóságán, amely a teljes egyetemi – 5 karból álló, 11 telephelyen működő, több mint 600 fős - szervezet pénzügyi, humángazdálkodási, üzemeltetési és gazdálkodási központja.
    A Titkárság kezeli a Gazdasági Igazgatóság kimenő és bejövő levelezését, közreműködik szervezési és napi ügyintézési feladatokban, vendégek fogadásában és megbeszélések előkészítésében a Gazdasági Igazgató munkájának támogatása mellett. Operatív feladatok önálló elvégzésére és ügyintézésben felmerülő gyakorlatias problémamegoldásra képes jelentkezőket keresünk. A munkakör azonnal betölthető.

Feladatok:

    Általános irodai ügyintézői feladatok, ezek közül kiemelt:
    • iktatási és iratkezelési feladatok (kimenő és bejövő posta kezelése, irattározás)
    • telefonhívások kezelése angol nyelven is
    • jegyzőkönyvek, emlékeztetők készítése
    • vendégek fogadása, az iroda rendjének fenntartása
    • programszervezés
    • megbízási szerződések kezelése, hozzá kapcsolódó igazolások készítése
    • beszerzés (irodaszerek, reprezentációs termékek, nyomdai munkák)
    • nyilvántartások készítése és naprakészen tartása
    • határidős és ad hoc feladatok gyors és precíz elvégzése

Elvárások:

  • több éves operatív ügyintézésben/ titkársági területen munkatapasztalat
  • középfokú iskolai végzettség
  • MS Office magabiztos ismerete (Word, Excel, PowerPoint)
  • proaktivitás (kezdeményezőkészség és felelősségvállalás)
  • magas fokú kommunikációs készség
  • önálló feladatmegoldási készség
  • jó rendszerező készség, precizitás
  • gyors, kreatív gondolkodás
  • jó stressztűrő képesség, terhelhetőség

Előny:

  • felsőfokú iskolai végzettség
  • vezető mellett személyi asszisztensként szerzett tapasztalat
  • további idegen nyelv középfokú és aktív ismerete
  • Poszeidon iktató program ismerete
  • felsőoktatási intézményben szerzett tapasztalat

Állás, munka területe(i):

  • Adminisztráció, Asszisztens, Irodai munka
  • Titkárnő, Titkár
  • Teljes munkaidő

Szükséges tapasztalat:

  • 1-3 év szakmai tapasztalat

Szükséges nyelvtudás:

  • Nem igényel nyelvtudást

Munkavégzés helye:

Budapest, 1091 Kálvin tér 7/A.

Jelentkezés módja:

A fényképes önéletrajzát bruttó fizetési igényét, valamint a levél tárgyában a pályázó nevével és a megpályázott pozíció megjelölésével várjuk a "jelentkezem" gombon keresztül.