Unix Autó Kft. logo

Személyi Asszisztens

Állás részletei

  • Cég neve

    Unix Autó Kft.

  • Munkavégzés helye

    Budapest, XIII. kerület

  • Fizetés

    Bruttó 550e - 600e Ft havi bér
    Számolja ki a nettó fizetést bérkalkulátorunkkal! Bérkalkulátor
  • Egyéb juttatások

    • Mobiltelefon
  • Munka típusa

    • Teljes munkaidő
    • Alkalmazotti jogviszony
    • Általános munkarend
  • Elvárások

    • Nem igényel nyelvtudást
    • 1-3 év szakmai tapasztalat
    • Középiskola
Állás elmentve
A hirdetést eltávolítottuk a mentett állásai közül. Visszavonom
A hirdetés adatait sikeresen elküldte az email címére.

Állás leírása

Unix Autó Kft.

A több mint 30 éves Unix Autó az autóalkatrész kereskedelem piacvezető vállalata Magyarországon. 3 országban közel 3000 munkatársunk, több mint 170 kirendeltségen szolgálja ki partnereinket és vásárlóinkat. Eredményes működésünk elismeréseként 2016-ban megkaptuk az „Év Magyar Vállalata” címet, 11-szeres Magyar és 12-szeres Superbrands díjas vállalat vagyunk, és büszkék vagyunk arra, hogy a 100 legtöbb embert foglalkoztató vállalat között szerepelhetünk felelős munkaadóként.

Az UNIX Autó hosszú évtizedek alatt bizonyította, hogy stabilan és eredményesen működik, munkavállalóinak biztos anyagi hátteret nyújt.   Jelentkezz és csatlakozz hozzánk Te is!

Személyi Asszisztens

Mik lesznek a feladataid?

  • titkársági telefon kezelése, naptár vezetése, határidők pontos nyomon követése
  • megbeszélések, programok, találkozók időpontjainak szervezése, érintett felek tájékoztatása
  • alkalmanként irodán kívüli egyszerűbb ügyintézések (posta, csomagfelvétel, ajándékbeszerzés stb.)
  • általános adminisztrációs feladatok, levelek, dokumentumok iktatása, kezelése

Mit kínálunk munkádért cserébe?

  • Versenyképes juttatás: br. 550.000 – 600.000 Ft tapasztalattól függően
  • hosszú távú lehetőség, biztos és versenyképes jövedelemmel
  • céges kedvezmények, mobiltelefon
  • tervezhető munkaidő (Hétfőtől-péntekig „A” hét: 07:30–16:30 „B” hét: 08:30-17:30 heti váltásban)
  • modern irodai környezet
  • stabil céges háttér

Elvárásaink:

  • megbízható személyiség
  • pontos, precíz, gyors munkavégzés
  • irodai környezetben szerzett minimum 2-3 éves tapasztalat
  • MS Office ismeret (Excel, Word, Outlook)
  • minimum középiskolai végzettség
  • B kategóriás jogosítvány

Állás, munka területe(i):

  • Adminisztráció, Asszisztens, Irodai munka
  • Adminisztrátor, Dokumentumkezelő
  • Szakmai asszisztens
  • Személyi asszisztens

LÉPJ A KÖVETKEZŐ SZINTRE VELÜNK, CSATLAKOZZ A 2016-OS ÉV MAGYAR VÁLLALATÁHOZ!

Jelentkezni lehet a lenti "Jelentkezem" gombra kattintva.