HILTI (HUNGÁRIA) Kft.

TERÜLETI ÜGYFÉLKAPCSOLATTARTÓ

Mi a munkakör?

A pozíciót betöltő személy felelős a Hilti szoftver-szolgáltatás (ON!Track) bevezetésének támogatásáért. Szorosan együttműködik a Hilti Szolgáltatás értékesítő csapatával, valamint a szoftvert használó ügyfelekkel. Fő felelőssége a szoftver bevezetésének koordinálása, a végfelhasználók képzése és oktatása, valamint a végrehajtást követően az ügyfelek nyomon követése és gondozása, továbbá a call center feladatok ellátása.

Milyen vállalat a Hilti?

Amennyiben új vagy ebben az iparágban, elképzelhető, hogy még nem hallottál rólunk. A Hilti a legkorszerűbb szerszámokat, technológiákat, szoftvereket és szolgáltatásokat biztosítja a globális építőipari szektor számára. Büszkék vagyunk több mint 75 évet átfogó örökségünkre és arra, hogy világszerte úgy tekintenek ránk, mint kiváló termékeket és rendkívüli szolgáltatásokat nyújtó vállalatra.

Mintegy 30 000 dolgozót foglalkoztatunk több mint 120 országban, és nagyszerű lehetőségeket kínálunk arra, hogy megmutasd tehetséged, miközben tanulhatsz, fejlődhetsz és építheted karriered.

Milyen feladatokkal jár a beosztás?

  • ON!Track szoftver stratégiai és operatív bevezetésével kapcsolatos teendők ellátása;
  • Az implementálás összes folyamatának magas szintű végrehajtása és biztosítása;
  • Végfelhasználók oktatása a webes és mobil felületen egyaránt;
  • Új funkciók bemutatása, hardware, software problémák kezelése, visszajelzések gyűjtése, azonnal felmerülő problémák megoldása rövid határidőn belül és fejlesztési lehetőségek továbbítása a fejlesztő csapat felé;
  • ON!Track ügyfelekkel napi szintű kapcsolattartás;
  • Az ON!Track ügyfelek bejövő hívásainak, üzeneteinek, vagy reklamációinak kezelése;
  • Tanácsadás, segítségnyújtás termék, szolgáltatás kiválasztásában, információk elérhetőségében;
  • Ügyfél-megkeresések, tájékoztatások, problémakezelés dokumentálása, nyilvántartása;
  • Panaszkezelés;
  • Havi szintű és egyéb riportok előkészítése

Mit kínálunk?

Ahhoz, hogy kiválóan teljesíts munkádban mindent biztosítani fogunk. Többek között céges gépkocsit biztosítunk számodra, valamint személyes coachingban is részesülni fogsz saját fejlődésed érdekében. Nagy felelősséget bízunk rád, hiszen saját ügyfél-portfóliót kapsz, innen már rád bízzuk, hogyan biztosítod a kiváló eredményeket. Az ON!Track csapatvezető fogja támogatni munkádat, aki abban is segítségedre lesz, hogy karrieredet építsd a Hiltinél.

Miért éri meg jelentkezned?

Nálunk a legkülönbözőbb emberek dolgoznak. Számunkra nem gond, ha még sosem dolgoztál építőipari területen. A Hiltinél a siker záloga a csapatmunka és a képesség, háttértől függetlenül.

Amire szükséged van:

  • Felsőfokú végzettség
  • Középszintű angol nyelvtudás szóban és írásban egyaránt
  • Erős felhasználói szintű számítástechnikai ismeretek
  • Kiváló kommunikációs, magabiztos prezentációs készség
  • Elkötelezettség, bátorság, versenyszellem
  • Proaktív, önálló munkavégzés, „can-do” attitűd
  • B kategóriás jogosítvány, mobilitás

Állás, munka területe(i):

  • Adminisztráció, Asszisztens, Irodai munka
  • Szakmai asszisztens
  • IT üzemeltetés, Telekommunikáció
  • IT support, Helpdesk
  • Ügyfélszolgálat, Vevőszolgálat
  • Telefonos ügyfélszolgálat

Szükséges tapasztalat:

  • Nem igényel tapasztalatot

Szükséges végzettség:

  • Főiskola

Szükséges nyelvtudás:

  • Angol (Középfok/kommunikációképes szint)

Foglalkoztatás jellege:

  • Teljes munkaidő

Egyéb juttatások:

céges autó, szakmai tréningek

Munkavégzés helye:

Országosan bárhonnan végezhető

Jelentkezés módja:

Várjuk önéletrajzod és motivációs leveled a 'Jelentkezem' gombra kattintva. Amennyiben felkelted érdeklődésünket, pár napon belül felvesszük Veled a kapcsolatot. A több körös interjúzási folyamat keretében alkalmat kínálunk arra is, hogy betekints a Területi ügyfélkapcsolattartóink munkájába.