AZOKNAK, AKIKNEK
A VISSZATÉRŐ
VEVŐ
A LEGNAGYOBB
ELISMERÉS
Több mint 750 nagykereskedelmi áruház 26 országban 119 000 munkavállalóval, METRO Cash & Carry a világ egyik vezető kereskedelmi cégcsoportja és legnagyobb értékesítési divíziója a német központú METRO csoportnak: ügyfélközpontú, nemzetközi és innovatív. Az üzleti koncepciónk, hogy segítsük professzionális Vevőinket abban, hogy vállalkozásukat sikerre vihessék. 2014-ben ünnepelte 50. születésnapját,arra törekszik, hogy a független vállalozások bajnokává válhasson. A METRO Kereskedelmi Kft. 1993 óta működik Magyarországon, elsőként lépett be a nemzetközi kereskedelmi vállalatok közül a magyar piacra, immár 13 áruházzal áll profi vevői szolgálatára az ország számos pontján teljes körű megoldásokat kínálva a kereskedelmi és gasztronómia tevékenységekhez.
Csapatunkba keressük kollégánkat:

Területi Értékesítés - (Csapat) Asszisztens (Győr)

Egy jó tanácstól a hosszan tartó bizalomig: a METRO-nál a tudásod és az elkötelezettséged legfőbb jele, ha a vevőink elégedetten térnek vissza.

Milyen feladatok várnak rád?

  • Vásárlók igényeiknek intézése
  • Statisztikák, kimutatások készítése
  • Írásos vásárlói reklamációk kezelése
  • Vezetői aláírás koordinálása
  • Vevői szerződések gyűjtése, archiválása
  • Árfigyelés/felmérés rögzítése
  • Közös meghajtón feladatok kezelése, aktualizálása
  • Megbeszélések, oktatások, vevőlátogatások szervezése, jegyzőkönyvelése
  • Ügyintézés, általános adminisztráció HR osztály felé
  • Főpénztáros részére besegítés (pl. hitelkeret)
  • Szerződések megírása, adminisztrációja
  • Prezentációk és ahhoz anyagok lekérése, előkészítése
  • Vevőadatbázis és napi statisztikák lekérése, azok kezelése, elemzése
  • Vevőpanelek szervezése, előkészítése protokollok készítése
  • Új vevők kimutatásának készítése
  • Területi értékesítés részére adatszolgáltatás, kimutatás készítése, vevői listák nyomtatása
  • Kóstoltatások lebonyolítása
  • Dokumentumok szakszerű tárolása, archiválása
  • Adatbázis kezelés
  • Külső partnerekkel kapcsolatos és határidős levelezések előkészítése
  • Árajánlatokhoz adatszolgáltatás és elemzés

Téged keresünk, ha:

  • Legalább középfokú végzettség - érettségi
  • Legalább 1 év adminisztratív területen szerzett tapasztalat
  • MS Office (Word, Excel, PowerPoint) haladó szintű ismerete
  • Elemzésben, statisztikák készítésében való jártasság
  • Termékismeret, értékesítési tapasztalat előny

Mi kell ahhoz, hogy te légy a tökéletes jelölt számunkra?

  • Barátságos, nyitott, elérhető, segítőkész magatartás
  • Aktív figyelem és meghallgatás képessége
  • Bizalmas információk megfelelő kezelése
  • Protokolláris feladatok ellátáshoz szükséges prezentációs készség
  • Megbízhatóság, pontosság, precizitás, önálló munkavégzés
  • Rugalmas hozzáállás a munkavégzésben és a napi problémamegoldásokban
  • Analitikus gondolkodásmód
  • Kezdeményezőkészség a folyamatok optimalizálása
  • Proaktív kommunikáció, az információ és a visszajelzések időbeni megosztása
  • Szervezőkészség és párhuzamos folyamatok hatékony koordinálása
  • A hosszú- és rövidtávú fontossági sorrendek megfelelő kezelése, hatékony időgazdálkodás

Miért jó nálunk dolgozni?

  • További oktatási és tréning lehetőségekkel fejlesztheted magad nálunk!
  • Céges busszal könnyítjük meg a munkába járást!
  • A munka utáni bevásárlás nem gond, csak ugorj le az áruházba és élvezd a dolgozói kedvezmények nyújtotta lehetőségeket!

Megváltozott munkaképességű munkavállalók jelentkezését is várjuk!



Munkavégzés helye:

Győr

Amennyiben állásajánlatunk felkeltette az érdeklődését, várjuk jelentkezését karrieroldalunkon, amelyhez kérjük csatolja szakmai önéletrajzát magyar nyelven!