Az AIRMAX Cargo Budapest Zrt. magyar tulajdonban lévő, több, mint 20 éve stabilan és sikeresen működő, komplex logisztikai szolgáltatást nyújtó nemzetközi kapcsolatokkal bíró szállítmányozói és logisztikai vállalat. Szolgáltatásaink széles palettán mozognak, portfóliónkban az alapszolgáltatások mellett megtalálhatók a speciális szakértelmet igénylő feladatok is.

  • ha hiszel benne, hogy a munkád hasznos és értéket teremt
  • ha örömed leled benne, hogy munkáddal hidat alkotsz üzleti igények és komplex szállítmányozási kihívások között
  • ha szereted, hogy tapasztalt, támogató kollégákkal vagy körülvéve
  • ha tudásod nem csak halmozod, hanem szívesen meg is osztod másokkal
  • ha képes vagy az ügyfél-orientált gondolkodást ötvözni cégünk üzleti céljaival
  • ha részt akarsz venni cégünk további fejlődésében

 

Akkor Te vagy az, akit keresünk

tengeri szállítmányozási ügyintéző

pozícióra vecsési munkavégzésre.

Mivel járulhatsz hozzá közös céljaink megvalósulásához

  • Tengeri FCL export és import, valamint LCL szállítmányozási feladatok lebonyolítása
  • Specifikációk tisztázása ügyfelekkel és alvállalkozókkal,
  • árajánlatok bekérése alvállalkozóktól, kalkulációk készítése, árazás és ajánlatok kiadása
  • Megbízókkal és alvállalkozókkal történő folyamatos kapcsolattartás
  • Fuvarlevelek kiállítása, teljes körű adminisztráció a szállítmányozási feladatok elvégzése során
  • Számlázás, reklamációk intézése

Alapvető elvárásaink feléd:

  • Magabiztos, tárgyalóképes szóbeli és írásbeli angol nyelvtudás, ne lepődj meg, ha ezt teszteljük is az interjún!
  • tengeri szállítmányozás területén szerzett szakmai tapasztalat és / vagy szakirányú végzettség
  • Microsoft Word és Excel ismerete, rutinos napi szintű használata
  • Betanulást követően a vállalatirányítási rendszer, illetve online booking rendszerek önálló használata

Előnyt jelent számodra, hogyha:

  • az angolon kívül egyéb idegen nyelv(ek)en is beszélsz
  • szakirányú felsőfokú végzettséged van

Ideális jelöltünk :

  • önálló, proaktív és logikusan gondolkodik
  • képes nagy terhelés mellett precízen, felelőséggel és megbízhatóan végezni a munkáját
  • kedveli a kommunikációt, ebbéli képessége fejlett
  • könnyen tanul és nem idegenkedik az adatbázisoktól és egyéb szoftverektől

Jó dolgozni nálunk mert:

  • szakmai kihívást, változatos munkakört és nagyfokú önállóságot biztosítunk
  • hosszútávon számítunk a kollégáinkra
  • korrekt, versenyképes, bejelentett jövedelmet adunk
  • jó hangulatú, összetartó csapatot alkotunk, akik magas szintű szakmai támogatást adnak
  • pezsgő nemzetközi üzleti környezetben dolgozunk
  • szakmai fejlődési, folyamatos képzési lehetőséggel támogatjuk a dolgozóinkat
  • fiatalos, modern, ergonomikus munkahelyen dolgozunk

Állás, munka területe(i):

  • Szállítás, Beszerzés, Logisztika
  • Logisztikus, Fuvarszervező
  • Szállítmányozó
  • Logisztikai ügyintéző, adminisztrátor

Szükséges tapasztalat:

  • 1-3 év szakmai tapasztalat

Szükséges végzettség:

  • Középiskola

Szükséges nyelvtudás:

  • Angol (Felsőfok/tárgyalóképes szint)

Foglalkoztatás jellege:

  • Teljes munkaidő

Munkavégzés helye:

Vecsés

Jelentkezés módja:

Amennyiben felkeltettük érdeklődését kérjük, küldje el fényképes önéletrajzát elektronikus formában „TENGERI SZÁLLÍTMÁNYOZÁSI ÜGYINTÉZŐ” témamegjelöléssel.