LEAD GENERATION Kft.

Telefonos ügyfélmenedzser

Főbb feladatok, munkák:

    • Kimenő hívások indítása és bejövő hívások fogadása.
    • Kapcsolattartás a meglévő ügyfelekkel, ügyfélápolás, szerződések újrakötése.
    • Új, modernebb megoldások ismertetése az ügyfelek számára.
    • Tréningeken, meetingeken, oktatásokon való részvétel, ahol elmondhatod javaslataidat és vezetőd meg is hallgatja azt.
    • Kapcsolódó adminisztrációs feladatok elvégzése, ahol minden információt feljegyezhetsz az ügyfélről, ami később hasznodra válik.

Az álláshoz tartozó elvárások:

    • Középfokú végzettség
    • Hasonló munkakörben szerzett minimum 1 év szakmai tapasztalat
    • Meggyőző kommunikáció, udvarias fellépés, önálló munkavégzés
    • Versenyszellem

Amit kínálunk:

    • Mert a munkaidő minden nap fix, nincs több műszakos munkarend, így ennek megfelelően tudod a szabadidődet is tervezni
    • Mert valós, bejelentett, 8 órás munkaviszonyban dolgozhatsz, nincs trükközés a bérekkel
    • Mert tréningek és meetingek adnak lehetőséget a fejlődésre, így nem csak jól fogod érezni magad vidám, fiatalos csapatunkban, de folyamatosan fejlődhetsz is.

Állás, munka területe(i):

  • Értékesítés, Kereskedelem
  • Értékesítési munkatárs
  • Telefonos értékesítő
  • Ügyfélszolgálat, Vevőszolgálat
  • Telefonos ügyfélszolgálat
  • Teljes munkaidő

Szükséges tapasztalat:

  • 1-3 év szakmai tapasztalat

Szükséges nyelvtudás:

  • Nem igényel nyelvtudást

Munkavégzés helye:

1036 Budapest, Lajos utca 48.

Jelentkezés módja:

Amennyiben a pozíció felkeltette az érdeklődésedet, fényképes önéletrajzoddal tudsz jelentkezni.