Telefonos tanácsadó – biztosítási terület

Tegyük próbára egymást, és legyél Te is része mindennapjainknak, tapasztald meg, miért nyertük meg egyéb más elismerés mellett 2019-ben a Szerethető munkahelyek díjat is! Amit tudnod kell, nálunk fontos a szakmai tudás, a hozzáadott emberi értékek és az innovatív szemlélet, ami hozzásegít minket az ügyfelek és kollégák elégedettségéhez.

Amilyen feladatok rád várnak:

  • Meglévő ügyfélkör felkeresése értékesítés céljából
  • Termékek ismertetése és ezekkel kapcsolatos tanácsadás
  • A feladatkörhöz tartozó teljeskörű adminisztrációs tevékenység ellátása

Amit kérünk tőled:

  • Bármilyen diplomát vagy Biztosításközvetítői Hatósági Vizsgát
  • Stabil MS Office ismeretet
  • Legyen fontos számodra az elégedett ügyfél
  • Szeress tanulni és fejlődni – mi ebben teljes mértékben támogatunk!
  • Legyél talpraesett és kreatív

Amiért érdemes minket választanod:

  • Rugalmas a munkaidő – kevés nálunk rugalmasabb cég létezik (4, 6, vagy 8 órás munkavégzés csak hétköznap)
  • Könnyen megközelíthető az irodánk
  • A vezetők és a kollégák segítsége
  • Lesz egy fix alapbéred (nettó 200 000 Ft) és jutalékod is mellé
  • Fejlődési és előre lépési lehetőséget biztosítunk
  • Minden hónap utolsó munkanapján meglepetés a call center egy-egy csapatától

Állás, munka területe(i):

  • Értékesítés, Kereskedelem
  • Telefonos értékesítő
  • Pénzügyi szolgáltatások értékesítése

Szükséges tapasztalat:

  • Mindegy, vagy nem igényel tapasztalatot

Szükséges végzettség:

  • Középiskola

Szükséges nyelvtudás:

  • Nem igényel nyelvtudást

Foglalkoztatás jellege:

  • Teljes munkaidő
  • Részmunkaidő 6 óra
  • Részmunkaidő 4 óra

Munkavégzés helye:

1134 Budapest, Tüzér utca 39.

Jelentkezés módja:

Pályázatod a „Jelentkezem” gombra kattintva tudod nekünk elküldeni önéletrajz csatolásával.