Technical Support Expert

Deutsche Telekom Systems Solutions Hungary Korlátolt Felelősségű Társaság

Budapest, Debrecen, Pécs, Szeged

Elvárt technológiák
SAP VPN PC OFFICE365 MYSQL MSPOWERPOINT MSOUTLOOK CISCO WINDOWS 10 VIRTUALIZATION SQL IT SUPPORT HARDWARE ACTIVE DIRECTORY ROUTERSWITCH LINUX MSACCESS
Módszertanok és szoftverek
Testing Itil Jira Ecdl
Elvárt technológiák
SAP VPN PC OFFICE365 MYSQL MSPOWERPOINT MSOUTLOOK CISCO WINDOWS 10 VIRTUALIZATION SQL IT SUPPORT HARDWARE ACTIVE DIRECTORY ROUTERSWITCH LINUX MSACCESS
Módszertanok és szoftverek
Testing Itil Jira Ecdl

Technical Support Expert

Feladatok:

  • Ügyfelek technikai támogatása telefonon és E-mail-en keresztül
  • Mások kódolásának olvasása és megértése
  • Konfigurációk, integrációk/ automatizálás fejlesztése kódolással
  • Céges weboldalak frissítése technikai tippekkel és rövid dokumentációkkal
  • Az új és már létező programok kompatibilitásának összemérésén keresztül értékeli ki a szervezeti potenciált
  • A már meglévő programok fejlesztése
  • Az ügyfél bizalmának fenntartása 

Elvárások:

  •  Java-ban szerzett tapasztalat
  • DevOps, Cloud, Kubernetes, CICD
  •  Középszintű, magabiztos angol és/vagy német nyelvtudás

Amit kínálunk:

  • Új kollégáinkra első munkanapjuktól kezdve teljes körű munkahelyi élet-és balesetbiztosítást kötünk
  • Akár az első munkanapon igényelhető az AYCM sportpass, amely ingyenesen, havi 8 alkalommal biztosít munkavállalóink számára sportolási lehetőséget
  • A próbaidő után új belépőink jogosultak a Cafeteriára, melynek éves keretösszege bruttó 270 000 Ft (ennek éves keretösszege 3 és 5 év után növekszik)
  • A fentieken kívül, pozíciótól függően éves/negyedéves jutalom kerül kifizetésre, továbbá kollégáink projektteljesítési bónuszokban is részesülhetnek
  • Cégünk nagy hangsúlyt fektet a fejlődésre, így minden kollégánknak lehetősége nyílik arra, hogy a legkülönbözőbb tréningeken és képzéseken vegyen részt (vezetői képzések, hard- és soft skill tréningek, nyelvi képzések)
  • Szívesen látjuk minden kollégánkat a vállalati, ágazati és csoportszintű rendezvényeinken (csapatépítők, workshopok, DT-ITS pub, évzáró karácsonyi rendezvény)

Állás, munka területe(i):

  • IT üzemeltetés, Telekommunikáció
  • IT support, Helpdesk
  • Üzleti támogató központok
  • Informatikai támogatás
Technical Support Expert
Deutsche Telekom Systems Solutions Hungary Korlátolt Felelősségű Társaság
Budapest, Debrecen, Pécs, Szeged