Technical Operations/Service Manager (Budapest)

Your tasks

  • E2E responsibility for the technical operations/service delivery of customer contract
  • Being a single point of contact towards Service Delivery Manager and/or customer
  • Ensure performance and quality of the operation
  • Measuring and reporting customer SLAs/operational OLAs
  • Continuous service improvement
  • Customer relationship management

If you have…

  • English (must have) and German (advantage) language knowledge
  • Proactive problem solving ability
  • At least 1 year of Operation or Service Manager experience
  • Experience in optimizing operational processes
  • Team-coordination experience
  • Ability to identify dependences in complex environments
  •  AdvantagesITIL Foundation certificate, and/or equivalent work experience
  • Project management experience
  • Teamleader experience

What we can offer you in return?

  • Young and dynamic team
  • Continuous training and development opportunities in IT and foreign languages
  • Ergonomic, modern work environment in MillPark
  • Carrier development opportunity inside the company
  • And much more, for further info click here.

Location

Budapest

Please finish your application with a registration on our website.

Új adatkezelési rendelkezések!

Fontos számunkra személyes adatai védelme, ezért szeretnénk felhívni a figyelmét, hogy módosult a felhasználókra vonatkozó Adatkezelési Tájékoztató és a Munkáltatói Adatkezelési Tájékoztató , melyekben rögzítettük az újonnan bevezetésre kerülő chat beszélgetés és a hirdetői visszahívás kérés funkció adatkezelési feltételeit. Frissítettük továbbá az adatfeldolgozó partnerek listáját, amely új együttműködések révén a profession.hu szolgáltatásainak és működésének hatékonyságát kívánjuk növelni.