TC Force Support Specialist

Tasks:

Depending on your skill level, you would work with application landscapes running on different architecture solutions including:

  • Maintenance of existing environments
  • Taking over maintenance of newly developed applications
  • Monitoring and logging
  • Troubleshooting
  • Automating as much as possible 
  • Contributing into the realization of new application landscape creation
  • Consulting with stakeholders in several areas (customer service, technical implementation, operation, knowledge sharing)

Expectation:

  • Languages: German at least B2, English at least B1 
  • Good social Integration ability
  • Being a team player, working fully integrated in a mixed team (Germany, Hungary, Brazil)
  • Superb communication skills
  • Willingness to travel 
  • Ability to analyze problems
  • Superb knowledge in SM9
  • Relevant experience with Salesforce
  • Should have good experience in Support Organizations, especially TSI Environment

 

Advantages:

  • High level knowledge of agile software development methods, SaFe Framework and DevOps are desirable
  • Ability to self-training of new topic 
  • Good knowledge in xAMS 
  • Preferably knowledge in TSI Sales Processes (e.g. Salsa) 
  • Preferably knowledge in Salesforce 
  • Scripting in Pearl, Python, Java or others
  • Knowledge of data structures and relational data models
  • Linux operations: Shell Scripting / Bash, CronJobs
  • Technical Solution Management (TSM)

 

Personality:

  • Customer focused attitude and communications
  • Willingness to learn new technologies
  • Proactivity
  • Team player attitude
  • Eager to take on new challenges

What we offer:

  • Új kollégáinkra első munkanapjuktól kezdve teljes körű munkahelyi élet-és balesetbiztosítást kötünk
  • Akár az első munkanapon igényelhető az AYCM kártya, amely ingyenesen, havi 8 alkalommal biztosít munkavállalóink számára sportolási lehetőséget
  • A próbaidő után új belépőink jogosultak a Cafeteriára, melynek éves keretösszege bruttó 270 000 Ft (ennek éves keretösszege 3 és 5 év után növekszik)
  • A fentieken kívül, pozíciótól függően éves/negyedéves jutalom kerül kifizetésre, továbbá kollégáink projektteljesítési bónuszokban is részesülhetnek
  • Cégünk nagy hangsúlyt fektet a fejlődésre, így minden kollégánknak lehetősége nyílik arra, hogy a legkülönbözőbb tréningeken és képzéseken vegyen részt (vezetői képzések, hard- és soft skill tréningek, nyelvi képzések)
  • Szívesen látjuk minden kollégánkat a vállalati, ágazati és csoportszintű rendezvényeinken (csapatépítők, workshopok, ITSH pub, évzáró karácsonyi rendezvény)

Sector(s):

  • IT Operation, Telecommunication
  • IT Support, Helpdesk
  • IT Development
  • Programmer, Developer
  • Business Supporting Centres
  • IT Support

Experience required:

  • 1-3 years professional experience

Required Qualification:

  • College degree

Required language level:

All of these are:

  • English (intermediate / communication)
  • German (intermediate / communication)

Employment type:

  • Full time

Job location:

Pécs