Szívesen dolgoznál a hazai piac egyik vezető mobiltávközlési vállalatánál? Most itt a lehetőség, hogy izgalmas projekteken, jó csapatban és különleges környezetben végezd a mindennapi munkád. Több mint ezren, mégis egy csapatként dolgozunk azon, hogy kompromisszumok nélküli Hipernet-élményt biztosítsunk mindenki számára. Jelentkezz hozzánk, mert velünk megoszthatod ötleteidet, behozhatod tudásod és mindent, ami Te vagy!

 

Csatlakozz a Telenor Magyarországhoz, mint

Tax Expert

Ezekben a feladatokban számítunk Rád:

  • Az adózási folyamat napi szintű végrehajtása a Telenor Magyarország Zrt. és a Telenor Real Estate Hungary Zrt. számára, ezen folyamatok dokumentálása, fejlesztése
  • Adók kalkulációja, ellenőrzése, bevallások elkészítése és benyújtása, továbbá az adók kifizetésének indítása (elsősorban ÁFA, Tao, reprezentációval, üzleti ajándékkal kapcsolatos adók és járulékok)
  • A havi/éves zárás alkalmából adategyeztetések, kalkulációk ellenőrzéseinek elvégzése
  • Belső szabályzatok elkészítése, nyomon követése, jogszabályváltozások követése, hatásainak elemzése
  • Főkönyv-bevallások egyezőségének ellenőrzése, dokumentálása, az esetleges eltérések okainak feltárása, korrekciója, egyezetetések folytatása
  • Adózási és pénzügyi fejlesztési projektekben szakmai részvétel, üzleti projektek támogatása adózási szempontból, szerződés-tervezetek véleményezése, különös tekintettel a lehetséges adózási kockázatok feltárására, megoldási javaslatok kidolgozására
  • Transzferár nyilvántartással kapcsolatos adminisztráció végrehajtása
  • Könyveléssel és adózással kapcsolatos tájékoztatások nyújtása a kollégák részére (szóban és írásban egyaránt)
  • Kapcsolattartás a hatóságokkal, hivatalos állásfoglalás-kérések benyújtása, a kapott állásfoglalások gyakorlati alkalmazása
  • Kapcsolattartás az anyavállalat, valamint a régióhoz tartozó operátorok adózási területével

Téged keresünk, ha:

  • felsőfokú végzettséged van
  • adótanácsadói végzettséggel rendelkezel
  • adózási területen szerzett tapasztalatod van
  • számviteli és adó jogszabályokkal kapcsolatban naprakész ismeretekkel rendelkezel
  • kitűnő kommunikációs képességeid vannak
  • legalább középszintű az angol nyelvismereted szóban és írásban egyaránt

Miért válassz minket?

A koronavírus okozta megváltozott, új helyzethez alkalmazkodva otthonról dolgozunk. A teljesítményarányos bónuszon és a magán egészségbiztosításon túl természetesen korlátlan Hipernetet biztosítunk.

A tanulás és a fejlődés nagy hangsúlyt kap nálunk; évente megrendezett Learning Day eseményünket a kollégáink képzésének és az inspirációnak dedikáljuk.

Törökbálinti központunk az ország egyik legmodernebb irodaháza, amely már garden office-szal is várja a kollégákat, mindössze 20 percre Újbuda-központtól vagy a Déli pályaudvartól.

Állás, munka területe(i):

  • Pénzügy, Könyvelés
  • Adótanácsadó, Szakértő

Szükséges tapasztalat:

  • 1-3 év szakmai tapasztalat

Szükséges végzettség:

  • Főiskola

Szükséges nyelvtudás:

  • Angol (Középfok/kommunikációképes szint)

Foglalkoztatás jellege:

  • Teljes munkaidő

Munkavégzés helye:

Törökbálint

Jelentkezés módja:

Jelentkezni a „Jelentkezem” gomb megnyomásával tud!