Társasházkezelő házreferens

KÖZÖS KÉP TÁRSASHÁZKEZELŐ

1143 Budapest, Ilka utca

KÖZÖS KÉP TÁRSASHÁZKEZELŐ

Társasházkezelő házreferens

KIK VAGYUNK? 

2012-ben alakult budapesti társasházkezelő cég, akik a város legtöbb kerületében, és több agglomerációs településen kezelnek társasházakat a legkisebbektől a legnagyobb lakóparkokig. Ellátjuk a házak közös képviseletét, és minden ügyet mi intézünk, legyen az hivatalos, jogi, műszaki, könyvelési feladat, vagy a működéshez kapcsolódó bármilyen kommunikáció.

Az a küldetésünk, hogy rendbe tegyük a társasházak működését, és a problémákat hosszú távon megoldjuk. A fejlődő, megújuló társasházakért dolgozunk.

FŐ ÉRTÉKEINK: 
 
  • SEGÍTŐKÉSZSÉG
  • KEDVESSÉG
  • RENDSZERETET
  • PROAKTIVITÁS
  • HATÉKONYSÁG
  • SZAKMAI ALÁZAT

Már a kiválasztási folyamat során szeretnénk átadni azt, hogy nekünk mit jelentenek ezek a fogalmak, és hogyan segítenek minket abban, hogy jól dolgozzunk. Új munkatársunktól nyitottságot várunk arra, hogy ezeken a területeken szükség szerint fejlődjön. Ennek érdekében útmutatást és mintákat adunk.

Főbb feladatok, munkák:

MI A POZÍCIÓ? HÁZREFERENS. 
 
Minden társasházunknak van egy olyan felelőse, aki a hibák elhárítását szervezi, és kapcsolatot tart a takarítóval, gondnokkal, egyéb üzemeltetési partnerekkel. Hozzá futnak be az adott házak hibabejelentései, ő tartja a kapcsolatot a javítást elvégző vállalkozókkal, ő kezeli a biztosítási ügyeket. A munkáját megkönnyíti, hogy rendszeresen bejárja és így ismeri a hozzá tartozó épületeket. 

Mivel a hibákat időnként szinte azonnal meg kell oldani, ezért a feladat komoly felelősséggel jár. Olyan munkatársat keresünk, aki szereti, ha sok inger éri. Vannak nyugodt időszakok is, de van olyan is, amikor égnek a telefonok, jönnek az emailek, pörögni kell.

MIK A TIPIKUS TÁRSASHÁZREFERENSI FELADATOK?
 
  1. ÜGYFÉLKOMMUNIKÁCIÓ MŰSZAKI KÉRDÉSEKBEN: Hibabejelentések fogadása e-mailben és telefonon, a megoldáshoz szükséges egyeztetések lebonyolítása, a bejelentések rögzítése
  2. FELADATSZERVEZÉS: A beérkező megkeresésekből egyértelmű feladatok szervezése, vállalkozókkal a feladatok egyeztetése, ajánlatkérés, munkák megrendelése, feladat elvégzésének utánkövetése, biztosítási kár bejelentése
  3. ADMINISZTRÁCIÓ: A feladat megoldásával kapcsolatos lépések adminisztrálása, amelyekből a munkalap is készül, teljesítési igazolás aláírása
  4. TÁRSASHÁZI TÁJÉKOZTATÓK KÉSZÍTÉSE: A feladatokhoz kapcsolódó társasházi tájékoztató anyagok, egyéb dokumentumok készítése
  5. KAPCSOLATTARTÁS AZ ÜZEMELTETÉSI PARTNEREKKEL: A ház adottságainak megismerése, a takarítókkal, gondnokokkal, a ház egyéb fix partnereikkel való kapcsolattartás, igényeik, bejelentéseik kezelése, velük kötött szerződések kezelése
  6. MUNKATERÜLET ÁTADÁSA-ÁTVÉTELE: Társasházi munkákhoz kapcsolódó helyszíni megjelenés, vállalkozó partner, stb fogadása, elvégzett munka átvétele a munkavégzés területén
  7. RÉSZVÉTEL A TELEFONOS ÜGYELETBEN: Ügyeleti időszakban hibabejelentések fogadása, adminisztrálása, sürgősség eldöntése, gyorsszolgálat kiküldése (hétköznap munkaidőn kívül, hétvégén egész nap). Viszonylag ritkán van ügyeleti időszakban hívásunk, de a telefont fel kell venni.
MIT NEM KELL CSINÁLNI? 
 
A hibák megoldásával, és az üzemeltetéssel kapcsolatos feladatokkal kell foglalkozni. A munkádba alapvetően nem tartozik bele a társasházi közgyűlési meghívók készítése, a közgyűlések levezetése, a jogi ügyekben való intézkedés, a könyvelési problémák kezelése, a közös költségről való tájékoztatás.

A MUNKAVÉGZÉS RÉSZLETEI
 
  • Munkavégzés helye: Alapvetően az irodánkból dolgozunk, de időnként meg kell jelenni az általunk kezelt társasházakban is.
  • Munkaidő: Ez egy nyolc órás munkaviszony, hétfőtől péntekig dolgozunk, és 8-8:30 között kezdünk. Ezen felül, a rendes munkaidőn túl, beosztás szerint látjuk el az ügyeletet, azaz fogadjuk az azonnali intézkedést igénylő hívásokat.
  • Munkakezdés: Azonnali kezdéssel keresünk munkatársat, de a felmondási időt meg tudjuk várni.

Az álláshoz tartozó elvárások:

MILYEN HOZZÁÁLLÁST VÁRUNK A JELENTKEZŐTŐL?
 
Nem az a lényeg, hogy a műszaki hibákat mélyen ismerd, hanem, hogy mozgasd a szálakat. Telefonálj, e-mailezz, és precízen adminisztráld, hogy mit tettél annak érdekében, hogy a problémák megoldódjanak. Tehát, legyen jó a kommunikációs készséged, és határozottan lépj fel, amikor arra van szükség.

A munkához nyújtott sok-sok segítséget pedig használd örömmel, legyen szó folyamatleírásokról, dokumentumsablonokról, vagy a veled megosztott tapasztalatokról. A munkádat a cégünk fő értékeinek a figyelembevételével végezd, és ne felejtsd el, hogy az ügyfeleink a lakástulajdonosok: az ő szemükkel is nézni kell a teendőinket.

MILYEN TUDÁST, TAPASZTALATOT VÁRUNK?
 
  • Társasházkezelő, vagy műszaki végzettség, vagy társasházkezelő cégnél szerzett munkatapasztalat alapvetően feltétel!
  • Ha ezek egyikével sem rendelkezel, akkor arra kérünk, hogy egy motivációs levélben nagyon alaposan indokold meg, hogy miért tartod magad alkalmasnak a meghirdetett pozícióra.
  • A magabiztos felhasználói szintű számítógép-kezelés alapelvárás.
  • Felsőfokú végzettséget nem várunk el.

Az állás betöltéséhez előnyt jelent:

  • B kategóriás jogosítvány 
  • Nyelvtudás
  • Ha igazán rátermett vagy, akkor ezek nélkül is a legjobb jelölt lehetsz.

Amit kínálunk:

MIT NYÚJTUNK?
 
  • A feladattal arányos juttatás: Átlátható, megfelelő szintű bérezési rendszer, ahol a munkaidőn kívüli feladatok, pl. ügyelet, külön díjazással járnak.
  • Korlátlan mobiltelefon-használat, céges laptop, céges autó használata: A munkavégzéshez szükséges eszközöket korlátlanul biztosítjuk. 
  • Modern munkakörnyezet: Egy modern, szép, rendezett irodában dolgozunk, a Városligethez közel, Zuglóban. Valószínűleg nem ilyenre gondolnál, ha láttál már társasházkezelő irodát.
  • Home office: Mivel minden dokumentumot digitalizálunk, ezért a munka jelentős részben otthonról is végezhető. Így a kollégáknak idővel egyre nagyobb szabadságot biztosítunk abban, hogy eldöntsék, otthonról, vagy az irodából szeretnének dolgozni.
  • Rugalmasság: Tiszteletben tartjuk a családot, a magánéletet, a szabadságot. Megértően kezeljük azt, ha valakinek például a családi helyzete kötelezettségekkel jár. Kis, családi vállalkozás vagyunk, minden munkatársunk fontos, mindenkit emberként kezelünk.
  • Fejlődő vállalkozás: Egyre több a megbízásunk, egyre több a bevételünk, és ennek jelentős részét a munkatársainkra, és az ő körülményeik és jövedelmük fejlesztésére fordítjuk. Ebből a fejlődésből az is következik, hogy a munkatársaink idővel új, magasabb pozícióba léphetnek.

Állás, munka területe(i):

  • Adminisztráció, Asszisztens, Irodai munka
  • Adminisztrátor, Dokumentumkezelő
  • Építőipar, Ingatlan
  • Üzemeltető
  • Ügyfélszolgálat, Vevőszolgálat
  • Telefonos ügyfélszolgálat

Szükséges tapasztalat:

  • Nem igényel tapasztalatot

Szükséges végzettség:

  • Középiskola

Szükséges nyelvtudás:

  • Nem igényel nyelvtudást

Foglalkoztatás jellege:

  • Teljes munkaidő
  • Home office lehetőség

Egyéb juttatások:

Céges autó, Mobiltelefon, Szakmai tréningek, Munkába járás támogatás

Munkavégzés helye:

1143 Budapest, Ilka utca

Jelentkezés módja:

Jelentkezz a Profession felületén! Ezt követően felvesszük veled a kapcsolatot, és részletesen tájékoztatunk a kiválasztás további lépéseiről.
Társasházkezelő házreferens
KÖZÖS KÉP TÁRSASHÁZKEZELŐ
1143 Budapest, Ilka utca