A Richter Gedeon

Szolgáltatásmenedzser

munkatársat keres

    A magyarországi központú Richter Gedeon Nyrt. több mint 115 éves történelmével, innováció iránti elkötelezettségével Magyarország és a régió meghatározó gyógyszeripari vállalata. Több mint egy évszázados tapasztalatunk és a világ egyik legszélesebb termékpalettája révén globálisan is elismert szereplőnek számítunk a nőgyógyászati célú készítmények piacán.

    Jelenleg újonnan épülő IT főosztályunk szolgáltatásmenedzsert keres:

feladatok:

    A sikeres pályázó munkája során a következő feladatokat látja el a cégcsoport részére nemzetközi szolgáltatást nyújtó szervezet tagjaként:
  • szolgáltatásmenedzsment feladatok;
  • IT szolgáltatásra vonatkozó követelmények meghatározása, menedzselése;
  • szolgáltatáselemzés, javaslattétel;
  • üzemeltetési folyamatok vizsgálata, továbbfejlesztése;
  • a kollégák munkájának támogatása (szükség esetén a felhasználói szintű IT területtel kapcsolatos problémákban);
  • kapcsolattartás belső és külső partnerekkel, illetve az igénylő üzleti területekkel mind anyavállalati, mind nemzetközi cégcsoport tagvállalati szinten;
  • képviselt terület szolgáltatás portfólió menedzsmentje, aktív részvétel az igénybevett szolgáltatások pénzügyi tervezésében, terv/tény eltérések kezelése, egyeztetése;
  • havi rendszeres SLA követés, ügyfél egyeztetés, riportolás;
  • képviselt terület/ügyfél igényeinek kezelése, igénybe vett ügyfél erőforrások, igényelt ügyfél tevékenységek koordinációja;
  • ügyfél-elégedettségi mutatók követése, kapcsolódó akciótervek, szolgáltatás javító programok tervezése, irányítása.

Elvárások:

  • szolgáltatásmenedzsment tapasztalatok multinacionális szervezetben (2-3 év);
  • IT területen szerzett tapasztalat (3-5 év);
  • ITIL Foundation minősítés;
  • felsőfokú végzettség;
  • tárgyalásszintű angol nyelvtudás;
  • ügyfélközpontú gondolkodás;
  • kommunikációs, prezentációs és tárgyalási készség;
  • együttműködés;
  • problémamegoldás, önálló döntéshozatali képesség;
  • agilitás.

Előnyt jelent:

  • gyógyszeripari tapasztalat;
  • oktatói tapasztalat;
  • rendszer fejlesztői, bevezetési, projekt képességek;
  • teljesítménymenedzsment tapasztalatok;
  • változáskezelési tapasztalatok.

Amit kínálunk:

  • Szakmai kihívások egy globálisan épülő Üzemviteli Informatikai szervezetben;
  • képzési és fejlődési lehetőség;
  • stabil, megbízható munkahely;
  • széleskörű juttatási rendszer;
  • családbarát munkahely: vállalati óvoda;
  • humánus, családias légkör.

Állás, munka területe(i):

  • IT üzemeltetés, Telekommunikáció
  • Projektmenedzsment
  • Teljes munkaidő

Szükséges tapasztalat:

  • 3-5 év szakmai tapasztalat

Szükséges nyelvtudás:

  • Angol - Felsőfok/tárgyalóképes szint

Munkavégzés helye:

Budapest

Jelentkezés módja:

Kérjük, ha szakmailag magára ismert és szívesen kamatoztatná tapasztalatát egy épülő szervezetben, küldje el szakmai önéletrajzát hozzánk (a bérigény megjelölésével).