Szolgáltatás-nyújtási vezető német nyelvtudással

Feladatok:

  • Olyan jelölteket várunk, akik a jövőben, részben, vagy teljes mértékben felelősek lesznek ügyfelek szerződéseiért a szolgáltatás teljes folyamata során
  • Szerződések pénzügyi irányítása
  • Jó ügyfélkapcsolat kiépítése és elégedettség fenntartása
  • Complaint és compliment management
  • A szolgáltatás irányítása a szerződésbe foglaltaknak megfelelően
  • Folyamatok folyamatos fejlesztése
  • A szervezeti egység vezetése mátrixban szervezetben
  • Claim management
  • Új értékesítési lehetőségek keresése

Elvárások:

  • Magabiztos német nyelvtudás szóban és írásban
  • Tapasztalat munkamódszerek, folyamatok, jogi szerződések terén, üzleti, gazdasági valamint vezetői ismeretek
  • Széleskörű ismeretek szolgáltatások biztosításáról és ITIL ismerete
  • TOM, SLM és üzleti folyamatok ismerete
  • Önálló munkavégzés
  • Ügyfélközpontúság
  • Nemzetközi előírások ismerete

Amit kínálunk:

  • Új kollégáinkra első munkanapjuktól kezdve teljes körű munkahelyi élet-és balesetbiztosítást kötünk
  • Akár az első munkanapon igényelhető az AYCM kártya, amely ingyenesen, havi 8 alkalommal biztosít munkavállalóink számára sportolási lehetőséget
  • A próbaidő után új belépőink jogosultak a Cafeteriára, melynek éves keretösszege bruttó 270 000 Ft (ennek éves keretösszege 3 és 5 év után növekszik)
  • A fentieken kívül, pozíciótól függően éves/negyedéves jutalom kerül kifizetésre, továbbá kollégáink projektteljesítési bónuszokban is részesülhetnek
  • Cégünk nagy hangsúlyt fektet a fejlődésre, így minden kollégánknak lehetősége nyílik arra, hogy a legkülönbözőbb tréningeken és képzéseken vegyen részt (vezetői képzések, hard- és soft skill tréningek, nyelvi képzések)
  • Szívesen látjuk minden kollégánkat a vállalati, ágazati és csoportszintű rendezvényeinken (csapatépítők, workshopok, ITSH pub, évzáró karácsonyi rendezvény)

Állás, munka területe(i):

  • Értékesítés, Kereskedelem
  • Értékesítési, Kereskedelmi vezető
  • Jog, Jogi tanácsadás
  • Jogi asszisztens, Adminisztratív munkatárs

Szükséges tapasztalat:

  • 1-3 év szakmai tapasztalat

Szükséges végzettség:

  • Főiskola

Szükséges nyelvtudás:

  • Német (Felsőfok/tárgyalóképes szint)

Foglalkoztatás jellege:

  • Teljes munkaidő

Munkavégzés helye:

Debrecen