Tetszik Önnek ez az állás?
Jelentkezzen rá most!
Az ICT igazgatóság a KBC magyarországi érdekeltségei számára biztosít magas színvonalú informatikai megoldásokat. Megtervezzük, kialakítjuk és üzemeltetjük a Bankcsoport informatikai rendszerét. A Közép-európai adatközpontunk magas színvonalú adatközpont szolgáltatásokat nyújt a közép-európai (Csehország, Szlovákia, Belgium, Írország) KBC Group szervezetek számára.

Szolgáltatás menedzser ICT

Főbb feladatok

  • Szolgáltatási szint megállapodások létrehozása az üzleti területekkel, ezek rendszeres utókövetése, felülvizsgálata és újratárgyalása
  • Közreműködés a szolgáltatási szint nyomon követő rendszer és jelentési struktúra létrehozásában, karbantartásában.
  • Különféle rendszeres és eseti jelentések készítése a szolgáltatási színvonal teljesülésével és minőségével kapcsolatban
  • Kapcsolattartás az érintett üzleti területekkel (vezetői és operatív szinten) a szolgáltatási szint és szerződések tekintetében, illetve egyéb nem standard folyamatokkal teljesíthető üzleti igények kezelésében
  • Az ICT munkavállalók körében a szolgáltatási szemlélet erősítése
  • Minőségjavítási akciók kezdeményezése és a megállapodott akciók teljesülésének nyomon követése a megfelelő szolgáltatási szint biztosítása érdekében
  • Magas prioritású incidensek esetén együttműködés az incidensekért felelős szakemberekkel a megfelelő ICT szolgáltatás nyújtása érdekében
  • Közreműködés kapcsolódó új folyamatok és támogató eszközök bevezetésében

Munkakör betöltésének feltételei

  • Közgazdasági vagy informatikai felsőfokú végzettség
  • Tárgyalóképes angol nyelvtudás
  • Kiemelkedő elemzőkészség
  • Jó kommunikációs képesség
  • Alaposság, precizitás, pontosság, proaktivitás
  • ITIL V3 foundation

Munkakör betöltése során előnyt jelent

  • Hasonló munkakörben szerzett tapasztalat

Állás, munka területe(i):

  • IT üzemeltetés, Telekommunikáció
  • Projektmenedzsment
  • Telekommunikáció
  • Teljes munkaidő

Szükséges tapasztalat:

  • Mindegy, vagy nem igényel tapasztalatot

Szükséges nyelvtudás:

  • Angol - Felsőfok/tárgyalóképes szint

Munkavégzés helye:

Budapest, 1095 Lechner Ödön fasor 9.

Jelentkezés módja:

Amennyiben szívesen csatlakozna csapatunkhoz, küldje el fényképes szakmai önéletrajzát az alábbi „Jelentkezem” gombra kattintva.

A hirdetés adatai:
  • Pozíció neve: Szolgáltatás menedzser ICT
  • Hirdető cég: K&H BANK ZRT. (ICT)
  • Elsődleges kategória:
  • Terület: Budapest
  • Város: IX. kerület
  • Feladatok: Szolgáltatási szint megállapodások létrehozása az üzleti területekkel, ezek rendszeres utókövetése, felülvizsgálata és újratárgyalása Közreműködés a szolgáltatási szint nyomon követő rendszer és jelentési struktúra létrehozásában, karbantartásában. Különféle rendszeres és eseti jelentések készítése a szolgáltatási színvonal teljesülésével és minőségével kapcsolatban Kapcsolattartás az érintett üzleti területekkel (vezetői és operatív szinten) a szolgáltatási szint és szerződések tekintetében, illetve egyéb nem standard folyamatokkal teljesíthető üzleti igények kezelésében Az ICT munkavállalók körében a szolgáltatási szemlélet erősítése Minőségjavítási akciók kezdeményezése és a megállapodott akciók teljesülésének nyomon követése a megfelelő szolgáltatási szint biztosítása érdekében Magas prioritású incidensek esetén együttműködés az incidensekért felelős szakemberekkel a megfelelő ICT szolgáltatás nyújtása érdekében Közreműködés kapcsolódó új folyamatok és támogató eszközök bevezetésében
  • Elvárások: Közgazdasági vagy informatikai felsőfokú végzettség Tárgyalóképes angol nyelvtudás Kiemelkedő elemzőkészség Jó kommunikációs képesség Alaposság, precizitás, pontosság, proaktivitás ITIL V3 foundation
  • Elvárt végzettség: Főiskola
  • Elvárt nyelvismeret: Angol
  • Foglalkoztatás jellege: Teljes munkaidő
  • Szükséges tapasztalat: Mindegy, vagy nem igényel tapasztalatot
  • Feladás dátuma: 2018-01-18
Állás, munka még: K&H BANK ZRT. (ICT)>