Tetszik Önnek ez az állás?
Jelentkezzen rá most!
A DOQSYS Business Solutions Zrt. Közép-Kelet Európa vezető Source to Pay automatizálási szakértője, a stratégiai- és operatív beszerzési, illetve a pénzügy-számviteli folyamatok informatikai támogatásához szállít „best practice” megoldásokat és szolgáltatásokat. A szállító kiválasztástól a számla kifizetésig tartó folyamat automatizálása során globálisan elterjedt technológiákat (S2P, P2P-R2P, ICR) integrálunk komplex ERP környezetekbe, igény szerint klasszikus „on-premise” implementációként vagy „cloud” szolgáltatásként. Vállalati Ügyfeleinknek jelentős feldolgozási időt és költséget takarítunk meg, elősegítjük az átláthatóbb működést és a törvényi megfelelőséget. A hazai és regionális piaci igények dinamikus növekedése következtében bővítjük csapatunkat:

Szolgáltatás menedzser

munkakörbe keresünk új munkatársat

MUNKAKÖR CÉLJA

    A DOQSYS hazai és nemzetközi nagyvállalataival kötött outsourcing és support szerződések szolgáltatás menedzsmentje, a szolgáltatások átvételével járó tranziens feladatok projekt menedzsmentje, presales támogatás nyújtása ajánlatadás, szerződés kötések során, a cég szolgáltató szervezetében az ITIL alapú szolgáltatás menedzsment módszertan továbbfejlesztése.

Főbb feladatok:

  • Beszerzést támogató informatikai rendszerek alkalmazás üzemeltetési, támogatási szerződéseinek szolgáltatás menedzsmentje
  • Szállítói számlafeldolgozást automatizáló és intelligens adatkinyerést biztosító outsourcing szerződések szolgáltatás menedzsmentje
  • A DOQSYS kiemelt szerződéseinek szolgáltatás felügyelete, a szerződéses SLA-k betartatása, az ügyfél elégedettség biztosítása
  • Rendszeres kapcsolattartás a kiemelt ügyfelekkel, szolgáltatás review-k tartása, riportok készítése, készíttetése, folyamatos szolgáltatás fejlesztés
  • A DOQSYS szervezetében ITIL alapú szolgáltatási folyamatok fejlesztése, best practice alapú módszertanok bevezetése
  • A szolgáltatások elindítása, átvétele során a tranziens feladatok projekt menedzsmentje
  • Szolgáltatási szerződésekhez, folyamatokhoz kapcsolódó tudásbázis kiépítése és karbantartása
  • Szolgáltatási ajánlatok, szerződések szakmai tartalmának kidolgozása
  • Rendszeres szolgáltatási riportok készítése

Alapvető elvárások:

  • Felsőfokú mérnöki, informatikai vagy gazdasági végzettség
  • Tárgyalási szintű angol nyelvtudás
  • ITIL szakmai ismeret, min. ITIL Foundation vizsga megléte
  • Minimum 5 év szakmai gyakorlat szolgáltatás menedzsment és/vagy projekt menedzsment területen
  • Készség szintű Word, Excel, Outlook (Google Apps), MS Project, MS Visio vagy ezekkel egyenértékű eszközök és internet felhasználói képesség
  • Service Desk támogató rendszerek használatában gyakorlat
  • Service Desk rendszerekből riport készítési tapasztalat
  • Kiváló szóbeli és írásbeli kommunikációs- és szervezőkészség, prezentációs képesség
  • Strukturáltság, fegyelmezettség, következetesség
  • Megbízható, pontos, önálló munkavégzés, nagy munka- és stressztűrő képesség, ügyfélorientáltság

Az állás betöltéséhez előnyt jelent:

  • e-Sourcing, e-Procurement (e-beszerzés) rendszerek bevezetésében és/vagy használatában szerzett gyakorlati tapasztalat pl. Electool (Fluenta, Sourcing Tool, e-aukció), Bravosolution, Ariba, Coupa vagy más hasonló rendszerben;
  • Szállítói számlafeldolgozás automatizálási rendszerek bevezetésében és/vagy használatában szerzett gyakorlati tapasztalat pl. SAP VIM by Opentext, Basware, Oracle FI, stb.
  • OCR/ICR rendszer implementációban, támogatásban vagy üzemeltetésében szerzett gyakorlati tapasztalat (pl. TIS eFlow, Kofax Capture és KTM, TIS eFlow, ReadSoft, IBM Datacap, EMC Captiva, VIM by Opentext, ABBYY FlexiCapture)
  • Dokumentum kezelési rendszerek bevezetésében, üzemeltetésében szerzett gyakorlati tapasztalat
  • Üzleti folyamatokat támogató informatikai projektekben való projektvezetői tapasztalat
  • Minőségirányítási rendszerek bevezetésében szerzett aktív tapasztalat
  • Egyéb európai nyelvek ismerete
  • ITIL minősítések megléte, ISO 20000, 27000 szerinti működésben szerzett tapasztalat

Amit kínálunk:

  • Versenyképes juttatási csomag
  • Innovatív csapat, baráti légkör, kreatív, önálló munka
  • Változatos feladatok, nemzetközi ügyfelek, nemzetközi szolgáltatási szerződések
  • Tapasztalatszerzés globális piacvezető technológia terén

Egyéb információ:

  • Foglalkoztatás módja: főállású munkaviszony, 3 hónap próbaidővel.
  • Munkaidő: teljes munkaidő.
  • A munkakör betölthető: azonnal.
  • Jelentkezési határidő: 2017. szeptember 15.

Munkavégzés helye:

  • Budapest XIII. kerületi központtal, Magyarország és Közép-Kelet Európa területén

Állás, munka területe(i):

  • IT programozás, Fejlesztés
  • Projektmenedzsment
  • IT üzemeltetés, Telekommunikáció
  • Projektmenedzsment
  • Rendszerüzemeltető, Karbantartó
  • Teljes munkaidő

Szükséges tapasztalat:

  • 5-10 év szakmai tapasztalat

Szükséges nyelvtudás:

  • Angol - Felsőfok/tárgyalóképes szint

Munkavégzés helye:

Rugalmas munkavégzési hely - Budapest, Heves megye, Jász-Nagykun-Szolnok megye, Nógrád megye, Pest megye

Jelentkezés módja:

Amennyiben pályázatunk felkeltette érdeklődését, kérjük, hogy önéletrajzát a fizetési igény megjelölésével a következő címre szíveskedjen eljuttatni.

Kérjük értékelje, hogy mennyire találja vonzónak a hirdetést!

Az Ön szavazata:
Összes szavazat:
db szavazat
Többes adatkezelés, a jelentkezés elküldése előtt tájékozódjon a munkaadó adatkezelési szabályzatáról.
Állás, munka még: DOQSYS Business Solutions Zrt.>
A hirdetés adatai:
  • Pozíció neve: Szolgáltatás menedzser
  • Rövid pozíció név: Szolgáltatás menedzser
  • Hirdető cég: DOQSYS Business Solutions Zrt.
  • Elsődleges kategória:
  • Terület: Budapest, Heves megye, Jász-Nagykun-Szolnok megye, Nógrád megye, Pest megye
  • Feladatok: Beszerzést támogató informatikai rendszerek alkalmazás üzemeltetési, támogatási szerződéseinek szolgáltatás menedzsmentje Szállítói számlafeldolgozást automatizáló és intelligens adatkinyerést biztosító outsourcing szerződések szolgáltatás menedzsmentje A DOQSYS kiemelt szerződéseinek szolgáltatás felügyelete, a szerződéses SLA-k betartatása, az ügyfél elégedettség biztosítása Rendszeres kapcsolattartás a kiemelt ügyfelekkel, szolgáltatás review-k tartása, riportok készítése, készíttetése, folyamatos szolgáltatás fejlesztés A DOQSYS szervezetében ITIL alapú szolgáltatási folyamatok fejlesztése, best practice alapú módszertanok bevezetése A szolgáltatások elindítása, átvétele során a tranziens feladatok projekt menedzsmentje Szolgáltatási szerződésekhez, folyamatokhoz kapcsolódó tudásbázis kiépítése és karbantartása Szolgáltatási ajánlatok, szerződések szakmai tartalmának kidolgozása Rendszeres szolgáltatási riportok készítése
  • Elvárások: Felsőfokú mérnöki, informatikai vagy gazdasági végzettség Tárgyalási szintű angol nyelvtudás ITIL szakmai ismeret, min. ITIL Foundation vizsga megléte Minimum 5 év szakmai gyakorlat szolgáltatás menedzsment és/vagy projekt menedzsment területen Készség szintű Word, Excel, Outlook (Google Apps), MS Project, MS Visio vagy ezekkel egyenértékű eszközök és internet felhasználói képesség Service Desk támogató rendszerek használatában gyakorlat Service Desk rendszerekből riport készítési tapasztalat Kiváló szóbeli és írásbeli kommunikációs- és szervezőkészség, prezentációs képesség Strukturáltság, fegyelmezettség, következetesség Megbízható, pontos, önálló munkavégzés, nagy munka- és stressztűrő képesség, ügyfélorientáltság
  • Elvárt végzettség: Főiskola
  • Elvárt nyelvismeret: Angol
  • Foglalkoztatás jellege: Teljes munkaidő
  • Szükséges tapasztalat: 5-10 év szakmai tapasztalat
  • Feladás dátuma: 2017.06.19