Az MFB Magyar Fejlesztési Bank, mint a hosszú távú gazdaságfejlesztés támogatója és az európai uniós visszatérítendő források közvetítésért felelős pénzintézet

határozatlan idejű munkavégzéssel,

Szenior ügyfélszolgálati menedzser

munkatársat keres az alábbi feltételekkel:

A munkakörhöz tartozó feladatok:

  • Az ügyfelek teljeskörű és magas szintű tájékoztatása az MFB által kínált hitelkonstrukciókról;
  • Professzionális tanácsadás a megfelelő hitelkonstrukció kiválasztásában, a termékleírások és a kapcsolódó dokumentációk értelmezésében;
  • Segítségnyújtás a hitelkérelmek kidolgozása során felmerülő kérdésekben;
  • Bejövő ügyfélhívások fogadása, kimenő hívások indítása, több csatornán érkező írásos ügyfélmegkeresések megválaszolása, valamint a személyesen érdeklők tájékoztatása az ügyfél-elégedettség fokozását is figyelembe véve;
  • Ügyfélszolgálati adminisztratív feladatok ellátása;
  • Részvétel a 2014-2020-as európai uniós programozási időszak forráskezelő szervezeteként kijelölt MFB Zrt. számára felmerülő feladatok, tevékenységek, végrehajtásában;
  • Az ügyfélszolgálati szolgáltatási szint maximalizálása, a híváskezelési mutatók javítása, az ügyfélélmény fokozása;
  • A kollégák szakmai felkészültségének fejlesztése és támogatása;
  • Az elvárások és szabályok szerinti napi működés biztosítása;
  • Aktív részvétel és támogatás a kampányjellegű termékértékesítésben;
  • Kapcsolattartás egyéb banki külső partnerekkel, szállítókkal, szolgáltatókkal.

A pozíció betöltéséhez szükséges feltételek:

  • Felsőfokú végzettség;
  • Legalább 2 év banki ügyfélszolgálati/call center területen, hasonló munkakörben szerzett tapasztalat;
  • Kiváló kommunikációs készség szóban és írásban egyaránt;
  • Ügyfélközpontú, nyugodt és magabiztos attitűd;
  • Precizitás, proaktivitás,
  • Jó problémamegoldó és alkalmazkodó, konfliktuskezelő képesség;
  • Motivációs készség;
  • Ismeretek átadásának képessége, visszajelzési készség;
  • Határozott, gyors döntéshozatal;
  • MS Office felhasználó szintű ismerete;
  • Angol nyelv középfokú ismerete szóban és írásban egyaránt.

Előnyt jelent:

  • Gazdasági/pénzügyi felsőfokú végzettség;
  • Banki ügyfélszolgálati/call center területen vezetői munkakörben szerzett tapasztalat;
  • SAP ismeret.

Amit a leendő kollégánknak kínálunk:

  • Szakmailag felkészült, befogadó csapat
  • Felelősségteljes, szakmai feladatok
  • Tanulási, fejlődési lehetőség, támogató környezet
  • Versenyképes bérezés, kimagasló Cafeteria keret, kiemelkedő egyéb juttatások (sportkártya, egészségügyi szűrés, csopaki üdülési lehetőség)
  • Otthoni munkavégzés lehetősége (normál működési rendben heti 1 alkalommal)

Állás, munka területe(i):

  • Ügyfélszolgálat, Vevőszolgálat
  • Személyes ügyfélszolgálat
  • Telefonos ügyfélszolgálat
  • Bank, Biztosítás, Bróker
  • Banki, Biztosítási szakügyintéző

Szükséges tapasztalat:

  • 1-3 év szakmai tapasztalat

Szükséges végzettség:

  • Főiskola

Szükséges nyelvtudás:

  • Angol (Középfok/kommunikációképes szint)

Foglalkoztatás jellege:

  • Teljes munkaidő

Munkavégzés helye:

1051 Budapest, Nádor u. 31.

Jelentkezés módja:

Amennyiben ajánlatunk felkeltette érdeklődését és a fenti feltételeknek megfelel, kérjük, juttassa el a bruttó bérigényét is tartalmazó magyar és angol nyelvű önéletrajzát és motivációs levelét a munkakör tárgymezőben történő megjelölésével 2021. május 16. napjáig a "Jelentkezem" gombra kattintva. (A pozícióval kapcsolatos bármilyen kérdés esetén kérjük, keresse a Humán Erőforrás Igazgatóság munkatársait.